کد مطلب: 

269346

تلاش وزارت ارتباطات برای برقراری پوشش ارتباطی حداکثری در دشتستان

معاون وزیر ارتباطات در امور دولت، مجلس و استان‌ها، گفت: همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بیشترین پوشش ارتباطی ممکن در شهرستان دشتستان ایجاد شود.
رضا باقری اصل

به گزارش سیتنا، معاون وزیر در امور دولت، مجلس و استان‌ها از اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر بازدید کرد که در جریان این سفر تدوین سند تحول دیجیتال و مشکلات ارتباطی دستگاه‌های زیر مجموعه استان بررسی شد.

رضا باقری اصل ضمن حضور در جلسه شورای اداری در شهرستان دشتستان، با اشاره به وجود مشکلات احتمالی در روند اجرای فعالیت‌های استانی در بخش‌های مختلف ارتباطی، به ارائه راهکار به صورت محلی و با توجه به ظرفیت‌های استانی تاکید کرد.

وی پس از شنیدن مشکلات مطرح شده توسط مسئولان این استان و شهرستان‌های بوشهر تصریح کرد: همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بیشترین پوشش ارتباطی در شهرستان دشتستان ایجاد شود.

در ادامه، رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر از پاسخگویی بموقع مسئولان ارتباطات در استان و تلاش برای رفع مشکلات، در خصوص مباحثی از قبیل توسعه تلفن ثابت در شهرها و روستاها، ارتقا به نسل‌های بالاتر اینترنت تلفن همراه، توسعه بستر فیبر نوری، درخواست ایجاد باجه‌های پست بانک جهت امور مالی و تقویت نیروی انسانی برای آنها برخی از روستاها، تسهیل در ارسال مرسولات پستی شهرستان، درخواست حمایت از مشاغل خانگی و بانوان خلاق در حوزه تجارت الکترونیک  بحث و بررسی کرد.

علی سملیان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر  از فعالیت‌های انجام شده در راستای توسعه پوشش تلفن همراه و شبکه ملی اطلاعات در استان سخن گفت و افزود: تاکنون 42 سایت تلفن همراه از محل طرح خدمات اجباری روستایی به نسل سوم و چهارم تلفن همراه ارتقا یافته است که با این اقدام، 73 روستای استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون 25 سایت تلفن همراه جدید در سطح استان از محل طرح uso اجرا شده است که منجر به افزایش 97 درصدی پوشش تلفن همراه در روستاهای بالای 20 خانوار شد.

سملیان با تقدیر از پیگیری‌های مستمر نماینده دشتستان بیان کرد: هرچند نسبت به گذشته وضعیت بسیار خوبی داریم ولی با اجرای طرح‌های جدید به سمت بهبود و افزایش کیفیت و کمیت خدمات می‌رویم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2022-06-06 15:46

افزودن دیدگاه جدید