کد مطلب: 

269122

کریپتو به‌عنوان «دارایی جایگزین ترجیحی» جایگزین املاک و مستغلات می‌شود

بانک سرمایه گذاری جهانی اکنون ارزهای دیجیتال را به عنوان «کلاس دارایی جایگزین ترجیحی» خود می‌بیند که در میان افزایش نرخ‌های وام مسکن، جایگزین املاک و مستغلات می‌شود.
کریپتو

به گزارش سیتنا، جی پی مورگان "جهش قابل توجهی" را برای قیمت بیت کوین می بیند. قیمت هدف بانک سرمایه گذاری جهانی برای ارز دیجیتال 28 درصد بالاتر از قیمت فعلی آن است.

JPMorgan همچنین املاک و مستغلات را با ارزهای دیجیتال به عنوان "کلاس دارایی جایگزین ترجیحی خود همراه با صندوق های تامینی" جایگزین کرده است.

هدف قیمت بیت کوین جی پی مورگان 28 درصد بالاتر از قیمت فعلی است

بانک جهانی سرمایه گذاری جی پی مورگان روز چهارشنبه یادداشت صعودی را در مورد بیت کوین و ارز دیجیتال منتشر کرد. استراتژیست‌های بانک، از جمله نیکولاوس پانی‌گیرتزوگلو، نوشتند که هدف قیمت بیت‌کوین آن‌ها 38000 دلار باقی می‌ماند که «به معنی افزایش قابل توجهی برای دارایی‌های دیجیتال از اینجاست».

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با 2.4 درصد کاهش در هفت روز گذشته و تقریبا 25 درصد در 30 روز گذشته، با 29784 دلار معامله می شود. برآورد ارزش منصفانه جی پی مورگان برای بیت کوین تقریباً 28 درصد بیشتر از قیمت فعلی بیت کوین است.

استراتژیست های جی پی مورگان توضیح دادند: اصلاح بازار کریپتو در ماه گذشته بیشتر شبیه تسلیم شدن نسبت به ژانویه / فوریه گذشته است و در آینده شاهد صعودی برای بیت کوین و بازارهای کریپتو به طور کلی خواهیم بود.

در حالی که قیمت هدف بانک سرمایه گذاری برای بیت کوین 38 هزار دلار است، استراتژیست های آن گفته اند که قیمت هدف نظری بلند مدت آنها برای این ارز دیجیتال 150 هزار دلار است.

Crypto تبدیل به کلاس دارایی جایگزین ترجیحی JPMorgan می شود و جایگزین املاک و مستغلات می شود علاوه بر این، بانک سرمایه گذاری جهانی اکنون ارزهای دیجیتال را به عنوان «کلاس دارایی جایگزین ترجیحی» خود می بیند که در میان افزایش نرخ های وام مسکن، جایگزین املاک و مستغلات می شود.

جی پی مورگان توضیح داد که رکود اخیر بازار بیش از سایر سرمایه گذاری های جایگزین، از جمله املاک و مستغلات، به ارزهای دیجیتال آسیب زده است. استراتژیست ها با اشاره به اینکه این روند نشان می دهد که کریپتو فضای بیشتری برای بازگشت دارد، نوشتند: بنابراین، ما املاک و مستغلات را با دارایی های دیجیتال به عنوان کلاس دارایی جایگزین ترجیحی خود همراه با صندوق های تامینی جایگزین می کنیم.

اسکناس JPMorgan به دنبال فروش گسترده در بازار ارزهای دیجیتال در بحبوحه سقوط ارزهای دیجیتال terra (LUNA) و استیبل کوین الگوریتمی terrausd (UST) بود. این استراتژیست ها خاطرنشان کردند که در حالی که سقوط چشمگیر دو ارز دیجیتال احساسات بسیاری از سرمایه گذاران رمزنگاری را تضعیف کرده است، اما تاکنون نشانه های کمی مبنی بر کاهش سرعت سرمایه گذاری در بخش کریپتو وجود داشته است.

به طور تصادفی، شرکت بزرگ VC Andreessen Horowitz (a16z) چهارشنبه راه اندازی صندوق ارز دیجیتال جدید 4.5 میلیارد دلاری خود را اعلام کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-05-28 10:18

افزودن دیدگاه جدید