کد مطلب: 

269058

راه‌اندازی قابلمه هوشمند چندکاره توسط شیائومی!

قابلمه هوشمند چند کاره محصول شرکت لوازم خانگی چینی شیائومی است و بیش از ۱۰۰ دستور غذای آشپز‌های مشهور را به همراه پشتیبانی از برنامه گوشی هوشمند ارائه می‌دهد.
شیائومی

به گزارش سیتنا، شیائومی به تازگی یک محصول هوشمند جدید به بازار عرضه کرده است. این محصول قابلمه هوشمند چند کاره MIJIA Smart IH نام دارد که روش‌های مختلفی را برای پخت غذا ارائه می‌دهد.

این قابلمه جدیدترین محصول شرکت لوازم خانگی چینی شیائومی است که انواع روش‌های پخت و پز و سرخ کردن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ظرف پخت حداکثر چهار لیتر ظرفیت دارد و از گرمایش یکنواخت و سریع IH پشتیبانی می‌کند. این قابلمه هوشمند بیش از ۱۰۰ دستور غذای آشپز‌های مشهور را به همراه پشتیبانی از برنامه گوشی هوشمند ارائه می‌دهد.

شرکت سازنده این دستگاه جدید یک تیم اختصاصی از سرآشپزان حرفه‌ای تشکیل داده است که با تحقیق بر روی هر غذا، منحنی‌های حرارتی محتلفی را برای کنترل دقیق دما در هر مرحله از پخت و پز تنظیم می‌کنند.

این شرکت اساساً به دنبال ارائه یک فرآیند پخت و پز یک کلیدی است. دستگیره هوشمند این دستگاه به یک نمایشگر OLED مجهز شده است و کاربران می‌توانند با استفاده از این نمایشگر زمان و دمای پخت را تنظیم کنند.

شیائومی

این قابلمه در هنگام پخت خشک به طور خودکار وارد حالت حفاظتی می‌شود تا از پختن بیش از حد و خشک شدن غذا جلوگیری کند.

قابلمه هوشمند MIJIA Smart IH با یک کلیک، پنج دستور غذایی پیش فرض و هفت حالت مختلف را نیز ارائه می‌دهد. قیمت سرمایه گذاری جمعی این محصول ۱۰۳ دلار آمریکا می‌باشد و با قیمت ۱۳۳ دلار آمریکا به فروش خواهد رسید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-05-25 13:08

افزودن دیدگاه جدید