کد مطلب: 

268873

اختلال در سامانه‌ی درخواست برقراری یارانه

اگرچه طی روزهای اخیر سامانه‌‌ی my.gov.ir جهت ثبت درخواست برقراری یارانه خانوار معرفی شده است، اما پیغام‌های دریافتی سیتنا از مخاطبان که با بررسی خبرنگاران سیتنا هم تایید شد، تعداد زیادی از متقاضیان با مراجعه به این سامانه و ثبت اطلاعات نهایتا موفق به ثبت نام نشده اند.
اختلال در سامانه‌ی درخواست برقراری یارانه

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار سیتنا، ثبت‌نام برای دریافت یارانه به این ترتیب است که سرپرست خانوار، ابتدا برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت ثبت‌نام خود، کد دستوری #کد ملی*۴۳۸۵۷*۴* را شماره گیری  و سپس  با مراجعه به آدرس اینترنتی my.gov.ir نسبت به ثبت درخواست برقراری یارانه خانوار خود اقدام می‌کند.

با مراجعه به سامانه با این پیغام مواجه می‌شوید: «هم وطنان گرامی جهت ورود به سامانه و بررسی وضعیت یارانه، بر اساس آخرین رقم کدملی، ارقام زوج در روز های ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت و ارقام فرد در روز های ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت اقدام نمایند. همچنین چنانچه در روزهای مذکور موفق به ثبت درخواست یارانه نشده اید، در تاریخ 31 اردیبهشت و 1 خرداد مجددا اقدام نمایید».

به عبارتی، در مرحله اول باید متقاضیان بر اساس کد ملی اقدام کنند و افرادی که عدد آخر کد ملی آنها زوج است برای روز گذشته یعنی ۲۷ اردیبهشت و امروز (۲۸ اردیبهشت) فرصت ثبت‌نام دارند ولی اگر در این دو روز نتوانند ثبت‌نام کنند در هفته آیند در روزهای شنبه ۳۱ اردیبهشت‌ و یکشنبه اول خردادماه می‌توانند بدون محدودیتی برای  کد ملی، جهت ثبت نام اقدام کنند.

همچنین برای کسانی که آخرین عدد کد ملی آنها فرد است، دو روز دوم یعنی پنج‌شنبه و جمعه همزمان با ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه، مهلت تعیین شده تا ثبت‌نام کنند، این گروه نیز اگر در این دو روز موفق نشدند، در ۳۱ اردیبهشت و اول خرداد، می‌توانند ثبت‌نام  کنند.

 اگر کسانی بودند که باز هم نتوانستند در این فرصت‌ها فرایند ثبت‌نام را طی کنند، باید منتظر تعیین مهلت جدید باشند، چراکه قرار نیست ثبت‌نام بعد از این مهلت‌ها متوقف شود بلکه تاریخ جدید اعلام خواهد شد؛ سازمان هدفمندی یارانه‌ها نسبت به این موضوع قول داده است.

حال آنکه پیغام‌های دریافتی سیتنا از مخاطبان که با بررسی خبرنگاران سیتنا هم تایید شد، تعداد زیادی از متقاضیان با مراجعه به این سامانه و ثبت اطلاعات نهایتا موفق به ثبت نام نشده اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2022-05-18 17:15

افزودن دیدگاه جدید