کد مطلب: 

268789

بررسی 45 هزار تماس روزانه از سراسر کشور توسط کارشناسان سامانه ۱۲۴

به‌صورت متوسط روزانه ۴۵ هزار تماس از سراسر کشور با مرکز پاسخگویی یکپارچه وزارت صمت (۱۲۴) برقرار می‌شود که توسط کارشناسان مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و مواردی که نیاز به صدور حکم دارد به نرم‌افزار سازمان بازرسی کشور (سیمبا) ارسال می‌شود.
مرکز پاسخگویی یکپارچه وزارت صمت

به گزارش سیتنا، دکتر محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهوری به همراه سید رضا فاطمی امین وزیر صمت در بازدید از مرکز پاسخگویی یکپارچه وزارت صمت (۱۲۴) و در گفت‌وگو با کارکنان و مدیران این مرکز در جریان مهم‌ترین مسائل و درخواست‌های مردمی قرار گرفت.

به‌منظور مدیریت و سازمان‌دهی مسیرهای ارتباطی و پاسخگویی وزارت صنعت، معدن و تجارت به درخواست‌ها و نیازهای ذی‌نفعان، سازمان‌های تابعه و همچنین پشتیبانی و برنامه‌ریزی عملیاتی متناسب با مأموریت‌های وزارت در حوزه‌های مختلف، مرکز پاسخگویی یکپارچه (۱۲۴) راه‌اندازی شده و در حال پاسخگویی به درخواست‌ها، پرسش‌ها و نیازهای مردم و ذینفعان است.

این مرکز از ساعت ۷.۵ صبح تا ۱۰ شب پاسخگوی ارتباطات تلفنی و سیستمی مردم از سراسر کشور از طریق سامانه ۱۲۴ است.

همه تماس‌هایی که با 124 صورت می‌گیرد، شکایات، درخواست‌ها و حتی مراجعات حضوری در سامانه‌ای یکپارچه ضبط می‌شود و در یک سیستم نرم‌افزاری به بالاترین مقام مسئول حوزه مربوطه دستور می‌خورد.

به‌صورت متوسط روزانه ۴۵ هزار تماس از سراسر کشور انجام می‌شود که توسط کارشناسان مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و مواردی که نیاز به صدور حکم دارد به نرم‌افزار سازمان بازرسی کشور (سیمبا) ارسال می‌شود.

با توجه به اجرای طرح مهم اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها، مهم‌ترین تماس‌هایی که در روزهای اخیر با ۱۲۴ صورت گرفته در خصوص قیمت اقلام کالاهای اساسی بوده است.

کارشناسان این مرکز همچنین در خصوص طرح درج قیمت تولیدکننده بر روی اقلام و کالاهای مشمول، پاسخ‌های اقناعی لازم را برای روشنگری و شفاف‌سازی به تماس‌گیرندگان و مخاطبان ارائه می‌دهند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-05-16 11:50

افزودن دیدگاه جدید