کد مطلب: 

268730

طرح «جهش تولید دانش بنیان» تأیید شد

سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح «جهش تولید دانش‌بنیان» چند بار بین شورای نگهبان و مجلس در رفت‌ و آمد بود و در نهایت 21 اردیبهشت ماه 1401 مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت.
هادی طحان نظیف

به گزارش سیتنا، هادی طحان نظیف از تایید طرح «جهش تولید دانش بنیان» خبر داد.

سخنگوی شورای نگهبان افزود: این طرح براساس یک آسیب‌شناسی خوب طراحی شده است و بسیاری از مانع‌زدایی‌ها در حوزه تولید دانش‌بنیان انجام گرفته است. طرح جهش تولید دانش بنیان چندین مرتبه میان شورای نگهبان و مجلس رفت و آمد داشت تا نهایتا در آخرین جلسه این شورای بررسی شدغ لذا این طرح مغایر شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

وی با اشاره به اینکه طرح جهش تولید دانش بنیان یکی از طرح های خوب مجلس است که فرآیند آن از سال گذشته آغاز و زیرساخت های خوبی را در این خصوص فراهم کرده است، اظهار کرد:مواد این طرح ناظر بر آسیب ها و نقص ها تهیه شده و خیلی از مانع زدایی ها و بسترسازی ها در حوزه دانش بنیان ها را انجام داده است.

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: ما نیز از ابتدا به محتوای آن واقف بودیم و شورای نگهبان نیز موارد مدنظرش را اعلام کرد که برطرف شد؛ امیدواریم همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین با اجرای این طرح عملی و اهداف اقتصادی محقق شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-05-14 15:05

افزودن دیدگاه جدید