کد مطلب: 

268390

چگونه در واتساپ تصاویر را با قابلیت یک‌ بار دیدن ارسال کنیم؟

یک قابلیت واتساپ به کاربران امکان می‌دهد عکس‌ها و ویدئوهای ناپدید شونده ارسال کنند که فقط یک بار توسط گیرنده قابل مشاهده است.
واتساپ

به گزارش سیتنا، واتساپ مدتی است ویژگی جدیدی را ارائه کرده که به کاربران امکان می‌دهد عکس‌ها و ویدئوهای ناپدید شونده را ارسال کنند.

این محتواها فقط یک بار توسط گیرنده قابل مشاهده است. به محض اینکه گیرنده محتوا را باز کند، عکس یا ویدئو از چت حذف می شود. محتوایی که از طریق ویژگی View Once ارسال شود، در گالری تلفن ذخیره نمی‌شود.

این ویژگی حریم خصوصی بیشتری را برای کاربران به ارمغان آورده و زمانی که کاربر می خواهد اطلاعات حساسی را برای شخص دیگری ارسال کند، بسیار مفید است.

ویژگی "View Once" به طور پیش فرض در پیامرسان واتساپ فعال است. فقط لازم است که کاربران بدانند چگونه با استفاده از این ویژگی محتواهای مختلف را ارسال کنند.

نحوه ارسال عکس‌های ناپدید شونده در واتساپ

این ویژگی ابتدا برای کاربران بتا آزمایش شد و اکنون برای همه کاربران در سراسر جهان در دسترس است.

برای ارسال محتوای ناپدید شونده، باید مطمئن شوید که از آخرین نسخه واتس‌اپ استفاده می‌کنید. اگر نه، می توانید آن را از فروشگاه گوگل‌پلی یا اپ‌استور به روز کنید.

مرحله 1: برنامه واتس‌اپ را باز کنید.

مرحله 2: مکالمه ای را که می‌خواهید یک عکس ناپدید شونده را در آن ارسال کنید، انتخاب کنید.

مرحله 3: روی نماد گیره کاغذ که در سمت راست کادر متن ظاهر می شود، ضربه بزنید.

مرحله 4: با زدن گزینه Gallery یک عکس یا ویدئو را انتخاب کنید. اگر می خواهید مستقیماً در واتساپ عکس بگیرید، روی نماد دوربین ضربه بزنید.

مرحله 5: پس از انتخاب یک محتوا، روی نماد یک در سمت راست کادر Add a Caption ضربه بزنید. پیامی روی صفحه نمایش خود دریافت خواهید کرد که می گوید: "عکس برای یکبار مشاهده تنظیم شده است" و نماد یک با رنگ سبز روشن می شود.

مرحله 6: اکنون با ضربه زدن روی نماد سبز رنگ ارسال، محتوا را ارسال کنید.

شما نمی‌توانید پیش‌ نمایش محتوا را در چت خود ببینید. به محض مشاهده عکس یا ویدئو توسط گیرنده، محتوا به طور خودکار از چت ناپدید می شود.

نمایش محتوای ناپدید شونده برای گیرنده

پس از مشاهده عکس یا ویدئو توسط گیرنده، واتساپ پیام "باز شده" را در هر دو چت نشان می دهد. همچنین، عکس در گالری تلفن گیرنده ذخیره نخواهد شد.

گفتنی است که گیرنده می تواند در حین مشاهده عکس از صفحه نمایش عکس بگیرد یا از صفحه فیلم بگیرد. واتساپ این موضوع را به فرستنده اطلاع نمی دهد.

واتساپ

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-05-02 09:31

افزودن دیدگاه جدید