کد مطلب: 

268027

سیاهکلی: افزایش قیمت‌ اینترنت اپراتورها بدون نظر مجلس است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: ما در مجلس به وزارت ارتباطات اختیار داده‌ایم که متناسب با تورم، اپراتورها ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش قیمت اینترنت داشته باشد، نه اینکه افزایش دو برابری را اعمال کنند.
سیاهکلی: افزایش قیمت‌ اینترنت اپراتورها بدون نظر مجلس است

به گزارش سیتنا، لطف الله سیاهکلی در گفت‌وگو با رادیو اقتصاد با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی اینترنت همراه اول و ایرانسل در روز‌های اخیر گفت: به گفته اپراتورها، علت این افزایش، حذف بسته‌های رایگان است.

وی افزود: افزایش قیمت اینترنت ثابت خانگی هم ۹۰ و ۱۰۰ درصد است و ما در کمیسیون صنایع و معادن مجلس از وزارتخانه و اپراتور‌ها و مخابرات خواسته ایم با حضور در کمیسیون توضیحات خود را ارائه کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در مجموع افزایش قیمت‌ها بدون نظر مجلس است.

سیاهکلی در واکنش به اظهار نظر رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی مبنی بر اینکه اپراتور‌های همراه می‌توانند بابت هر گیگ اینترنت تا ۶۰ هزار تومان هزینه از کاربران بگیرند، گفت: ما تا قرارداد را نبینیم، نمی‌توانیم قضاوت کنیم، اما اعلام می‌کنم که هر نوع افزایش قیمت اینترنت باید از طریق مجلس صورت گیرد.

وی افزود مجلس به وزارتخانه اختیار داده است متناسب با تورم ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش قیمت داشته باشد، نه اینکه افزایش دو برابری یا صددرصدی بدهند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2022-04-18 18:00

افزودن دیدگاه جدید