کد مطلب: 

268021

تحویل ۱۳ پروژه پژوهشی توسط پژوهشگاه ارتباطات به شرکت زیرساخت

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: این۱۳ پروژه پژوهشی باید در بدنه شرکت زیرساخت اجرا و به آن‌ها عینیت بخشیده شود و زمانی می‌توانیم بگوییم این پروژه‌ها کاربردی هستند که آن‌ها جاری‌ شده و نتیجه آن در بدنه زیرساخت دیده شود.
شرکت ارتباطات زیرساخت

به گزارش سیتنا، در مراسمی با حضور امیرمحمد زاده لاجوردی معاون وزیر، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، وحید یزدانیان، رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از مدیران ارشد دو مجموعه، ۱۳ پروژه پژوهشی توسط پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به شرکت ارتباطات زیرساخت تحویل شد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، ضمن تشکر از پژوهشگاه برای انجام این پروژه‌ها گفت: پروژه‌های انجام‌ شده باید در بدنه شرکت زیرساخت اجرا و به آن‌ها عینیت بخشیده شود.

وی افزود: زمانی می‌توانیم بگوییم این پروژه‌ها کاربردی هستند که آن‌ها جاری‌شده و نتیجه آن در بدنه زیرساخت دیده شود.

مدیرعامل شرکت زیرساخت با اشاره به اینکه یکی از نکاتی که ما در دستور کار داریم آینده‌پژوهی است گفت: همان‌طور که مشخص است فناوری ارتباطات و اطلاعات به‌سرعت در حال تغییر است و اگر از این مسائل عقب بمانیم جبران آن مشکل خواهد بود.

لاجوردی با تأکید بر حضور پژوهشگران در شرکت زیرساخت خواستار حضور ثابت آن‌ها شد و گفت: حل مشکلات عملیاتی در شبکه زیرساخت یکی از نکاتی است که پژوهشگاه می‌تواند در آن به زیرساخت کمک کند و برای تحقق این موضوع نیاز است که پژوهشگران در شرکت زیرساخت حضور پیدا کنند، حضور ثابت آن‌ها بسیار به ما کمک می‌کند زیرا آن‌ها می‌توانند از نزدیک فعالیت شبکه را رصد کرده و برای مشکلات شناسایی‌شده راه‌حل اجرایی‌تری را ارائه دهند.

لاجوردی در خاتمه گفت: در آینده نشست‌های تخصصی با حضور تمام ذینفعان و افراد فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات خواهیم داشت تا نتایج این پروژه‌ها به‌صورت جزئی ارائه شود و موردبررسی صاحب‌نظران قرار گیرد.

در ابتدای این مراسم یزدانیان، رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پژوهش‌هایی که در پژوهشگاه انجام می‌شود باید قالب کاربردی داشته باشند و باید از جنس پژوهش‌هایی باشند که بتواند نیازهای شرکت زیرساخت را تأمین و مسائل و مشکلات پیش روی آن را حل کند.

وی با اشاره به اتمام ۱۳ پروژه گفت: اکنون ظرفیت‌هایی آزادشده که به پژوهشگاه این امکان را می‌دهد تا بتواند پروژه‌های بیشتری برای زیرساخت تعریف کرده و به انجام برساند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-04-18 13:46

افزودن دیدگاه جدید