کد مطلب: 

267873

انتصاب "حسین مطلبی" به عنوان سرپرست جدید پژوهشگاه فضای مجازی

"حسین مطلبی" طی حکمی از دبیر شورای عالی فضای مجازی به سمت سرپرست پژوهشگاه فضای مجازی منصوب شد.
حسین مطلبی

به گزارش سیتنا، با حکم دکتر سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی، حسین مطلبی به عنوان سرپرست پژوهشگاه فضای مجازی منصوب شد.

در این حکم آمده است: «نظر به شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی در امور پژوهشی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست پژوهشگاه فضای مجازی منصوب می شوید. امیدوارم با بهره گیری از توان کلیه دستگاه ها، موسسات و سازمان ها و بهره مندی از تجربه و توان علمی و تخصصی همکاران این پژوهشگاه در انجام وظایف محوله موفق باشید.»

گفتنی است، دکتر مطلبی پس از پایان دوره کارشناسی ارشد خود در رشته فلسفه و کلام اسلامی دانشگاه قم با رتبه نخست موفق به پذیرش در رشته دکترای کلام اسلامی از همین دانشگاه با سهمیه استعداد درخشان شده و در این مقطع نیز موفق به کسب رتبه نخست شده است.

از سوابق او می توان به مدیریت گروه مطالعات بنیادین پژوهشگاه فضای مجازی، ریاست شورای دانشی فلسفه و الهیات دانشگاه آزاد واحد الکترونیک، دبیری میز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در مرکز تحقیقات راهبردی ستادکل نیروهای مسلح و نظارت علمی گزارش های علمی در مرکز ملی فضای مجازی اشاره کرد.

از مهم ترین حوزه های پژوهشی وی نیز می توان به فلسفه هوش مصنوعی، هستی شناسی و معرفت شناسی فضای مجازی، علوم شناختی، فلسفه سیاست و ... اشاره کرد.

وی همچنین داوری مجلات علمی و همایش های مختلف را بر عهده داشته و تا کنون چند جلد کتاب در زمینه فضای مجازی به تالیف و ترجمه رسانده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-04-13 09:27

افزودن دیدگاه جدید