کد مطلب: 

267716

مخابرات: هیچ گونه افزایش تعرفه‌ی اینترنت طی سال‌های اخیر نداشته‌ایم

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، می‌گوید: تعرفه‌های اینترنت شرکت مخابرات ایران بر اساس تعرفه های ابلاغی سازمان تنظیم مقررات در سال ۱۳۹۶ است و هیچ گونه افزایشی در سال‌های اخیر صورت نگرفته است.
مخابرات: هیچ گونه افزایش تعرفه‌ی اینترنت طی سال‌های اخیر نداشته‌ایم

به گزارش سیتنا، مهندس محمد رضا بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات در پاسخ به اخبار منتشر شده مبنی بر افزایش دو برابری قیمت بسته‌های اینترنت توسط شرکت مخابرات، اظهار داشت: با توجه به افزایش شدید قیمت تمام شده سرویس های ارتباطی هنوز تعرفه جدیدی به شرکت مخابرات ایران ابلاغ نشده است و این شرکت هیچ گونه افزایشی دراین خصوص نداشته و هزینه اینترنت را همچنان بر اساس تعرفه های ابلاغی گذشته محاسبه می کند.

وی افزود: شرکت مخابرات ایران بر اساس توجه به حقوق مشتریان، تفکیک ترافیک داخلی و بین المللی و رعایت مصرف منصفانه، تعرفه های خود را در حوزه دسترسی ارتباطات ثابت و در راستای اجرای مصوبه ۲۶۶ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در جهت بهبود کیفیت خدمات عرضه می‌کند.

بیدخام با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران، اینترنت پرسرعت ثابت را با زیرساخت سیم مسی و فیبرنوری به صورت ADSL ، VDSL و FTTH در اختیار مشترکان این شرکت قرار می‌دهد، افزود: تعرفه‌های اینترنت مخابرات در سایت شرکت مخابرات ایران بر اساس مصوبات ابلاغی قابل مشاهده است.

وی افزود: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، یک نهاد قانونی است که تمامی تعرفه های اپراتورها از جمله شرکت مخابرات ایران را رصد می کند و موارد مغایر با قوانین تعیین شده را اعلام می کند و چنانچه بخواهد تعرفه های جدیدی با توجه به افزایش تورم و ضرورت توسعه شبکه برای ارایه خدمات بهتر به شرکت مخابرات ایران ابلاغ کند، بعد از طی فرایندهای قانونی اقدام خواهد کرد و طبیعتا، شرکت مخابرات ایران هم مجری قوانین خواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2022-04-08 13:15

افزودن دیدگاه جدید