کد مطلب: 

267347

واکنش اینستاگرامی مانچینی به شکست بزرگ ایتالیا

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، در صفحه اینستاگرام خود به ناکامی آتزوری در رسیدن به جام جهانی واکنش نشان داد.
واکنش اینستاگرامی مانچینی به شکست بزرگ ایتالیا

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، برای دومین دوره متوالی شاهد حضور تیم ملی ایتالیا در رقابت‌های جام‌جهانی نخواهیم بود. آتزوری با شکست غیرمنتظره و ناباورانه که در لحظات پایانی دیدار برابر مقدونیه شمالی رقم خورد، از رسیدن به جام جهانی قطر باز ماند تا یک ناکامی بزرگ در کارنامه روبرتو مانچینی به ثبت برسد؛ آن هم فقط چند ماه بعد از قهرمانی شورانگیز در رقابت‌های یورو.

مانچینی که بعد از شکست برابر مقدونیه این ناکامی را بزرگترین ناامیدی زندگی اش خوانده بود، حالا پستی در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته و یک بار دیگر به این مسئله واکنش نشان داده است. 

روبرتو مانچینی در صفحه شخصی خود نوشت: "فوتبال گاهی اوقات می تواند استعاره‌ای بی رحمانه از زندگی باشد. تابستان گذشته پس از انجام یکی از زیباترین شاهکارهای تاریخ تیم ملی، در صدر اروپا قرار گرفتیم. چند ساعت پیش در یکی از دراماتیک ترین نقاط از خواب بیدار شدیم. ما از شادی کامل به ناامیدکننده ترین وضعیت رسیدیم.

پذیرفتن آن واقعاً سخت است، اما پذیرش شکست در زندگی بخشی از مسیر سالم رشد انسانی و ورزشی است. بیایید کمی زمان بگذاریم تا به وضوح فکر کنیم و درک کنیم. تنها حرکت درست در حال حاضر این است که سرمان را بالا بگیریم و برای آینده تلاش کنیم. از تماشاگران پالرمو به خاطر صمیمیت‌شان و همه هوادارانی که همیشه به ما شور و عشق می‌دادند، تشکر می‌کنم."

واکنش اینستاگرامی مانچینی به شکست بزرگ ایتالیا

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-03-27 08:34

افزودن دیدگاه جدید