کد مطلب: 

267185

لغو ممنوعیت فروش گوشی سامسونگ در روسیه

یک دادگاه روسی حکمی که واردات و فروش ۶۱ مدل تلفن هوشمند سامسونگ در روسیه را بر سر یک شکایت مالکیت معنوی ممنوع کرده بود را لغو کرد.
لغو ممنوعیت فروش گوشی سامسونگ در روسیه

به گزارش سیتنا به نقل از رویترز، این تصمیم به معنای آن است که فروش سامسونگ تحت قانون روسیه ممنوع نیست، با این حال این شرکت کره‌ای ماه جاری در تصمیمی که ارتباطی با این پرونده نداشت اعلام کرد ارسال محصولاتش به روسیه را به دلیل تحولات ژئوپلیتیکی متوقف خواهد کرد.

بسیاری از شرکتهای خارجی کسب و کار در روسیه را پس از اعمال تحریم‌های قدرتهای غربی علیه مسکو به تلافی حمله به اوکراین، متوقف کرده‌اند.

شکایت علیه سامسونگ سال گذشته توسط شرکت سوئیسی SQWIN SA تنظیم شده بود. این شرکت مدعی شده بود قابلیت پرداخت سامسونگ، امتیاز انحصاری پرداخت الکترونیکی متعلق به این شرکت را که در روسیه به ثبت رسیده، نقض کرده است.

این ممنوعیت هرگز اجرایی نشد زیرا سامسونگ برای حکم صادره درخواست تجدیدنظر داد و تلاشهای شرکت SQWIN SA برای ممنوعیت موقتی به جایی نرسید.

طبق گزارش خبرگزاری ریا، دادگاه روسی با درخواست سامسونگ برای لغو این ممنوعیت موافقت کرد. سامسونگ از این تصمیم استقبال کرد اما SQWIN SA در این باره هنوز اظهارنظر نکرده است.

طبق اطلاعات شرکت کانترپوینت، سامسونگ با سهم ۳۰ درصدی از بازار تلفن همراه روسیه در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱، فروشنده شماره یک در این کشور است و پس از این برند کره جنوبی، شیائومی با ۲۳ درصد و اپل با ۱۳ درصد سهم در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2022-03-18 12:15

افزودن دیدگاه جدید