کد مطلب: 

267136

فعالیت دفاتر و واحدهای کشیک نوروزی پست در تعطیلات نوروزی

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: در تمامی روزهای نوروز ۱۴۰۱ به‌استثنای یکم فروردین‌ماه، دفاتر پستی و واحدهای کشیک نوروزی دایر و فرایند قبول و توزیع مرسولات پستی انجام می‌گیرد.
 شرکت ملی پست

به گزارش سیتنا، محمود لیائی مدیرعامل شرکت ملی پست صبح امروز ۲۵ اسفندماه سال جاری با همراهی حمیدرضا امینی راد معاون برنامه‌ریزی راهبردی و توسعه فناوری اطلاعات و مهدی مقصودی مدیرکل مرکز تجزیه و مبادلات طی حضور در مرکز مبادله پستی بین‌المللی فرودگاه امام خمینی (ره) از بخش‌های اجرایی اداره پست‌های خارجه بازدید و با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل شرکت ملی پست در این بازدید روند پردازش و سیر مرسولات خارجه شامل کنترل و ارزیابی گمرکی، هماهنگی‌های خطوط هوایی، پایانه هوشمند فرودگاهی، بارگیری و ارسال پست به خارج از کشور را از نزدیک موردبررسی و ارزیابی قرارداد.

لیائی ضمن بررسی کامل امکانات و تجهیزات موجود، خواستار نیازسنجی مناسب در راستای ارتقای کیفیت خدمات و بهبود فرایند آماده‌سازی و رهسپاری مرسولات پستی خارجه شد.

معاون وزیر ارتباطات گفت: «شرکت ملی پست در روزهایی کرونایی فعالیت خود را در بحث پست بین‌الملل متوقف نکرد و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و ضدعفونی کردن مرسولات، دریافت و ارسال مرسولات به داخل و خارج از کشور را بدون وقفه انجام داده است.»

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و خدمت‌رسانی شبانه‌روزی همکاران شبکه پستی در کل کشور بدون تعطیلی افزود: «در تمامی روزهای نوروز ۱۴۰۱ به‌استثنای یکم فروردین‌ماه، دفاتر و واحدهای کشیک نوروزی دایر و فرایند قبول و توزیع مرسولات پستی انجام می‌گیرد.»

مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به بازدید صورت گرفته از این مرکز، اظهار داشت: «زمان سیر مرسولات تا تحویل به مشتریان از دغدغه‌های مهم مسئولان بوده و این شبکه در راستای توسعه همکاری‌ها با بخش خصوصی و اپراتورهای پستی، آماده اشتراک‌گذاری و در اختیار گذاشتن فضای عملیاتی فیزیکی و استفاده از ظرفیت‌های این مرکز است.»

گفتنی است رئیس هیئت‌مدیره شرکت ملی پست از پایانه هوشمند خدمات ایران ایر نیز بازدید کرد.

برگزاری آیین معارفه سرپرست پست استان خراسان رضوی

لیائی پس از انجام این بازدید در آیین معارفه سرپرست پست استان خراسان رضوی که به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، بر استفاده از ظرفیت‌های مغفول مانده استانی تأکید و خواستار همسویی با آهنگ تحولات در راستای توسعه هوشمند سازی در سایر ابعاد شبکه پستی کشور شد.

وی با اشاره به ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان متناسب با نیاز آنان، بر ایجاد بازار‌های جدید و جذب ترافیک در این راستا و همچنین همکاری در اجرای طرح تحول دیجیتال پست تأکید کرد.

لیائی ضمن قدردانی از کارکنان پست استان خراسان رضوی خواستار تلاش مضاعف و همراهی و همفکری همه کارکنان در ارتقای جایگاه پست استان شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-03-16 15:08

افزودن دیدگاه جدید