کد مطلب: 

267103

مبین‌نت دانش‌بنیان شد

توسعه اقتصادی بر پایه علم و دانش و تولید محصولات نوآورانه از اهداف مبین‌نت در مسیری است که تحت عنوان مسیر سبز تحول دیجیتال از آن یاد می‌شود. به همین منظور، تحریم‌ها و نوسانات ارز فرصتی برای متخصصان این شرکت فراهم کرد تا محصولی با مزیت رقابتی و ویژگی دانش‌بنیان طراحی، تولید و عرضه کنند.
مبین‌نت دانش‌بنیان شد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی مبین‌نت، فعالیت این شرکت از ۱۰ سال پیش آغاز شده و به‌عنوان یکی از اپراتورهای برتر حوزه انبوه و سازمانی شناخته شده است. در حوزه ارتباطی، تمرکز این شرکت بر روی سطح کیفی سرویس‌ها بوده و از روز تاسیس تلاش کرده است با توسعه محصولات تحول‌آفرین و فناورانه خود، مزیت رقابتی  پایداری ایجاد کند تا هر سرویسی که به دست مشتری می‌رسد از لحاظ ارتباطی، پشتیبانی و خدمات جانبی در بهترین سطح کیفیت باشد. در همین راستا، مبین‌نت به پشتوانه سال‌ها تجربه در ارائه سرویس‌های ارتباطی، طیف متنوعی از سرویس‌ها را عرضه و بر پایه فناوری تحول‌آفرین ابری و اینترنت اشیا، خدمات قابل توجهی در این حوزه ارائه کرد.
مبین‌نت با هدف به‌کارگیری دانش متخصصان خود در  جهت توسعه محصولات مبتنی بر تکنولوژی و سرعت بخشیدن به تحول دیجیتال در جوانب گوناگون زندگی و کسب‌وکارها در مسیر دانش‌بنیان شدن قدم گذاشت. با توجه به شرایط دوران تحریم‌ها و محدودیت‌هایی که در استفاده از سرویس‌های خارجی با چندبرابر قیمت و اختلاف ارز ایجاد شد، همچنین با توجه به تخصص بومی مبین‌نت، تولید سرویس‌ها و محصولات جدید در راستای تحول دیجیتال به یکی از اولویت‌های این شرکت تبدیل شد.
این شرکت در راستای مدیریت ریسک‌های حاصل از تحریم‌ها و نوسانات نرخ ارز، کوشش نموده تا تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کند.بدین منظور با تکیه بر دانش فناورانه، اقدام به طراحی و توسعه محصول جدید خود کرد. این محصول نوآورانه در کمیته ارزیابی حضور یافت و براساس ارزیابی و بررسی کارشناسانه کمیته ارزیابی دانش‌بنیان‌ها، شرکت ارتباطات مبین‌نت از سال ۱۴۰۰ به‌عنوان شرکت دانش بنیان نوع ۳ تولیدی شناخته شده و گواهی دانش‌بنیان این محصول را دریافت کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4.8 (23 رای)
سیتنا 1
2022-03-15 16:11

افزودن دیدگاه جدید