کد مطلب: 

266466

نماینده مجلس: طرح صیانت پس از تغییر در کمیسیون مشترک مخدوش شده است!

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، گفت: نمایندگان مجلس براساس اصل 85 قانون اساسی رأی دادند که طرح صیانت از کاربران فضای مجازی در کمیسیون های ویژه بررسی شود بنابراین اگر اعضای کمیسیون قبل از ارائه طرح به شورای نگهبان محتوایی که مجلس به آن رأی داده است را تغییر دهند در واقع طرح را مخدوش کرده اند.
احد آزادی خواه

به گزارش سیتنا، احد آزادی خواه در نشست علنی نوبت صبح امروز (چهارشبه، 4 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، تاکید کرد: آئین نامه حرف اول و آخر را می زند، ما وکلای مردم هستیم و به نمایندگی مردم مشروعیت داریم تا از حقوق ملت دفاع کنیم و قسم خورده ایم که آئین نامه و قانون اساسی را رعایت کنیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس ادامه داد: اگر در مجلس اقدامی خلاف آئین نامه و قانون اساسی صورت گیرد از طرف هر فرد و فکری باشد تخلف شده است. نمایندگان مجلس براساس اصل 85 قانون اساسی رأی دادند که طرح صیانت از کاربران فضای مجازی در کمیسیون های ویژه بررسی شود بنابراین اگر اعضای کمیسیون قبل از ارائه طرح به شورای نگهبان محتوایی که مجلس به آن رأی داده است را تغییر دهند در واقع طرح را مخدوش کرده اند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، گفت: اگر این حرف اشتباه است آن را اصلاح کنید اما جدا از اینکه مردم چه نظری دارند موضوع این است که در کمیسیون ویژه آنچه ما به آن طرح رأی داده ایم اتفاق نیفتاده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2022-02-23 12:19

افزودن دیدگاه جدید