کد مطلب: 

266371

ببینید| باید آماده پذیرش متاورس شویم

رییس هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران، تاکید کرد: اگر از هم اکنون آماده پذیرش متاورس نشویم، راه دشواری را در همگام شدن با عناصر جهان نوظهور، کسب و کارهای جدید، بهداشت و توسعه پایدار در آینده نزدیک خواهیم داشت.
داوود ادیب

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر داود ادیب در اولین همایش ملی «متاورس؛ دنیایی دیگر»، گفت: بدیهی است که متاورس برای اکثریت مردم در چند سال آینده اهمیت زیادی خواهد داشت و اگر امروزه شناخت کافی از سودمندی آن پیدا ننماییم، در آینده نزدیک این فناوری و استفاده از آن فراگیر شده و حالت عادی به خود خواهد گرفت، همان طوری که در سال های اخیر دیدیم که اکثر فناوری های پیچیده و جدید همگانی شده اند و حتی کودکان خردسال هم از این فناوری ها استفاده می نمایند. ما باید بپذیریم که همسویی با فناوری های پیشرفته لازمه توسعه است.

وی، بیان کرد: امروزه در عصری که مصادف با انقلاب صنعتی پنجم است می بایست برداشت های غلطی را که از ظهور فناوری های نوین وجود داشته است را فراموش کنیم. باید سعی نماییم تا نگرش مان به تکنولوژی، نیمه پر آن باشد و در این راستا دستاوردهای علمی و تکنولوژی را با رویکرد و مفهوم غالب آن و در قالب در خدمت جوامع بشری بودن آن مد نظر قراردهیم. قطار پر سرعت تکنولوژی آن چنان با سرعت در حرکت است که خواسته و ناخواسته یک دهکده جهانی با وسعت فراجهانی را با خود همراه نموده و به حرکت در خواهد آورد و این جریان شتابان، کشورهایی راکه توان همراستایی و همپایی  را نداشته باشند را پیاده خواهد نمود.

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-02-21 09:01

افزودن دیدگاه جدید