کد مطلب: 

266349

کنایه جنجالی بازیگر طنز به کند شدن سرعت اینترنت

مهران غفوریان بازیگر طنز مجموعه‌های تلویزیونی نسبت به سرعت پایین اینترنت ایران با کنایه واکنش نشان داد.
کنایه جنجالی بازیگر طنز به کند شدن سرعت اینترنت

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، کنایه جنجالی مهران غفوریان از کند شدن سرعت اینترنت با همراهی واکنش کاربران در فضای مجازی مواجه شده است.

مهران غفوریان بازیگر طنز سینما و تلویزیون که مدتی پیش با تلاش و همت خود وزنش را پایین آورد و پس از آن نیز از یک حمله قلبی پشت سر گذاشت، حالا با کنایه‌ای، به موضوع کندی سرعت اینترنت اشاره کرده است. وی با انتشار متنی در فضای مجازی گفت: "دیگر با این سرعت اینترنت خیال ما پدر مادرها راحت شد. اگر یه موقع بچه‌هایمان خدایی نکرده دسترسی پیدا می‌کرد به فیلم‌های ۱۸+ تا بیاد وی پی آن نصب کنه دانلود کنه بعد آپلود کنه و بعد بیاد آن را ببیند با این سرعت اینترنت همون ۱۸ سالش می‌شود. آخیش خیالم راحت شد."

کنایه جنجالی بازیگر طنز به کند شدن سرعت اینترنت

بسیاری از کاربران با خنده و تشویق این بازیگر محبوب این موضوع را تایید کرد. تعدادی از کاربران از محدودیت اینترنتی سیم کارت‌های جوانان در سایر کشورها خبر می‌دهند. برخی نیز بیان می‌کنند فرزندانشان را به کشورهای دیگر می‌فرستند تا از محدودیت و تنش دور بمانند. جمعی از کاربران هم بر این باورند مهران غفوریان با توضیحاتی که ارائه داده است نیمی از آموزش‌ها را به نوجوانان داده است و این مسئله را نادرست عنوان می‌کنند. علاوه بر این نظرات عده‌ای بیان می‌کنند سرعت اینترنت در ایران به دلیل راه‌اندازی سیستم‌های جدید مخابراتی و تکنولوژی 5G کند شده که این خطوط علاوه بر پایین آوردن سرعت سرویس‌های 4G برای سلامتی انسان نیز مخاطره‌انگیز است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4 (3 رای)
سیتنا 4
2022-02-20 02:38

افزودن دیدگاه جدید