کد مطلب: 

266332

همایش ملی «متاورس؛ دنیایی دیگر» ؛ امروز شنبه برگزار می‌شود

اولین همایش ملی «متاورس؛ دنیایی دیگر» توسط کمیسیون ظرفیت سازی و نوآوری اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران، امروز شنبه ٣٠ بهمن ماه (ساعت 16 الی 19) در محل اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار می شود.
همایش ملی «متاورس؛ دنیایی دیگر» ؛ امروز شنبه برگزار می‌شود

به گزارش سیتنا، اولین همایش ملی « متاورس؛ دنیایی دیگر» توسط کمیسیون ظرفیت سازی و نوآوری اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران و با حضور مسئولان دولتی، نمایندگان مجلس و فعالان بخش خصوصی برگزار می‌شود.

متاورس (Metaverse) یا فرا جهان، تازه‌ترین واژه و مفهومی است که تخیل صنعت فناوری جهان را به خود جلب و مشغول کرده است. اما این تخیل بی‌انتها چه فضای نو و چه دنیای جدیدی برای ما طراحی کرده است؟

برای شناخت این موضوع و جوانب مختلف آن، کمیسیون ظرفیت سازی و نوآوری اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران تصمیم گرفته است که همایشی را با حضور کارشناسان مربوطه در این حوزه برگزار کند. چرا که بدون شک، نا آشنایی با دنیای پیش رو و فضای کسب و کار و زندگی در آن باعث از دست رفتن فرصت‌های بکر و جاماندگی از دنیای جدید خواهد بود.

این رویداد امروز شنبه ٣٠ بهمن ماه (ساعت 16 الی 19) در محل اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شده و به شرکت کنندگان نیز گواهینامه حضور اعطا می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2022-02-19 12:12

افزودن دیدگاه جدید