کد مطلب: 

265527

برگزاری جلسه مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت ارتباطات زیر ساخت

جلسه مجمع عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت در جهت بررسی صورت‌های مالی طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای منتهی به 29 اسفند 1399 برگزار شد.
شرکت ارتباطات زیر ساخت

به گزارش سیتنا، در جلسه مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت ارتباطات زیر ساخت، نمایندگانی از وزارتخانه های؛ دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امور اقتصادی و دارایی، سازمان برنامه و بودجه کشور، کار، تعاون و امور اجتماعی و همچنین با حضور مهندس فتاحی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین مدیر عامل و جمعی از مدیران شرکت به ریاست مهندس انصاری معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و نایب رییس مجمع عمومی صاحبان سهام شنبه دوم بهمن ماه سالجاری در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، مهندس فتاحی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، گزارش مبسوطی از عملکرد و پیشرفت طرح ها، تحقق اهداف کمی و کیفی مقرر در اسناد بالادستی، چالش ها و مشکلات اساسی در ارتباط با اجرای طرح ها و همچنین برنامه های پیش بینی شده برای سال آتی شرکت ارائه کرد.

وی همچنین توضیحاتی را در خصوص طرح های توسعه و تکمیل پروژه های شبکه های زیر ساختی ارتباطات کشور و پروژه های توسعه‌ ای شبکه ملی اطلاعات ارائه داد.

در ادامه جلسه پس از استماع گزارش حسابرسی که توسط نماینده سازمان حسابرسی ارائه شده و توضیحات تکمیلی توسط مسئولین شرکت، اعضای مجمع عمومی ضمن تشکر ویژه از عملکرد مطلوب مجریان طرح ها و پروژه ها ، مدیران و کارکنان شرکت ارتباطات زیر ساخت، صورت های مالی سال 1399 طرح های تملک دارایی های این شرکت را تصویب کردند.

در پایان جلسه مهندس انصاری معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و نایب رییس مجمع عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به گزارش مطلوب ارایه شده توسط حسابرس قانونی گفت که این موضوع بیانگر تلاش و اهتمام ویژه کارکنان و مدیران زحمتکش شرکت ارتباطات زیرساخت هست، که علی رغم حجم بالا و اهمیت و حساسیت طرح ها و پروژه های در دست اجرای شرکت به نحو احسن با رعایت استانداردهای مالی و حسابداری و قانونی صورت گرفته است و ایجاب می کند تشکر و قدردانی ویژه از این عملکرد مطلوب داشته باشیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که در سایه زحمات و تلاش های شبانه روزی مجموعه کارکنان و مدیران شرکت شاهد تحقق صد در صدی اهداف پیش بینی شده در برنامه ششم توسعه باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-01-23 11:07

افزودن دیدگاه جدید