کد مطلب: 

265485

سراشیبی سقوط ارزهای دیجیتال؛ بیت کوین در کانال ۳۵ هزار دلاری!

ارزش ارزهای دیجیتال در روزهای گذشته با شیبی باورنکردنی رو به کاهش است و بیت‌کوین به عنوان محبوب‌ترین ارز دیجیتال نیز به کانال ۳۵ هزار دلاری وارد شده است و همچنان سیر نزولی در پیش گرفته است.
ارزهای دیجیتال

به گزارش سیتنا، با نگاهی به قیمت‌های لحظه‌ای ارزهای دیجیتال، شاهد آن هستیم که ارزش بیشتر آن‌ها رو به کاهش است و روند نزولی را در پیش گرفته‌اند، همچنین با فروش گسترده ارزهای دیجیتال در بازارهای آسیایی، قیمت بیت کوین به زیر 36 دلار سقوط کرده است.

استک فاندز (Stack Funds) پیرامون کاهش ارزش ارزهای دیجیتال می‌گوید: بازارهای ارز دیجیتال مدتی است که در محدوده حمایت‌های بحرانی خود نوسان داشتند. ضعف کلان‌بازارها باعث فروش دارایی‌های پرخطر شده است. با ادامه یافتن این اوضاع احتمال دارد شاهد افت قیمت بیت کوین تا میانه کانال ۳۰,۰۰۰ دلار هم نیز باشیم.

بر اساس گزارشات به‌دست‌آمده طی ساعات گذشته در حدود ۶۰۰ میلیون دلار موقعیت معاملاتی لیکویید شده است. همچنین در میان صرافی‌ها، بایننس با حدود ۱۷۳ میلیون دلار بیشترین حجم لیکویید شدن را به خود اختصاص داد که از این مقدار حدود ۹۱ درصد آن‌ها موقعیت‌های خرید (پوزیشن لانگ) بود.

بر اساس یادداشت تحقیقاتی دلفی دیجیتال (Delphi Digital) سرمایه‌گذاران با افزایش نرخ بهره مواجه‌ شده‌اند که این امر بر قیمت دارایی‌‌های پرخطر تأثیر می‌گذارد. از طرفی دیگر رائول پال، سرمایه دار بزرگ بیت‌کوین، تمام سکه‌های خود را فروخته و فقط یک بیت‌کوین برای او باقی مانده است.

از طرف دیگر، ریزش ساعت‌های گذشته در بازار رمرزارزها پس از آن اتفاق افتاد که بانک مرکزی روسیه در روز پنجشنبه پیشنهاد ممنوعیت استفاده و استخراج ارزهای دیجیتال را داد. روسیه یکی از پیشروترین کشورهای استخراج بیت کوین در جهان است. ادوارد مویا، تحلیلگر ارشد بازار رمزارز، اوایل هفته پیش بینی کرده بود که قیمت بیت کوین ممکن است به دلیل پیشنهاد روسیه به زیر 40.000 دلار سقوط کند.

قیمت بیت کوین در ژانویه 16 درصد ریزش داشته است و در سه ماه گذشته نیز بیش از 36 درصد سقوط کرده است. به دلیل سرکوب ارزهای دیجیتال و صنعت ماینینگ در چین، هش‌ریت بیت‌کوین به میزان قابل توجهی کاهش یافته که منجر به افت چشمگیر سختی استخراج آن شده است.

سراشیبی سقوط ارزهای دیجیتال؛ بیت کوین در کانال ۳۵ هزار دلاری!

ارزهای دیجیتال

تصاویر بالا نشان دهنده ارزش ارزهای دیجیتال و نقشه بازار آنها تا ساعت 10:30 دقیقه روز شنبه دوم بهمن ماه 1400 می‌باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-01-22 10:33

افزودن دیدگاه جدید