کد مطلب: 

265186

برگزاری گردهمایی شرکت‌های دانش بنیان و فناور اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات و هیات تجاری و فناوری سوریه

گردهمایی بزرگ اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران و هیات تجاری کشور سوریه با حضور شرکت‌های دانش بنیان و فناور فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.
 اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات

به گزارش خبرنگار سیتنا، دوشنبه 20 دی ماه 1400، به همت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، گردهمایی بزرگ شرکت های دانش بنیان و فناور اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران، هیات تجاری کشور سوریه و کارگزار مرتبط به منظور ارائه مشاوره و مدیریت صادرات محصولات دانش‌بنیان در محل صندوق نوآوری برگزار شد.

در این نشست بیش از 60 شرکت دانش‌بنیان و فناور حضور داشتند و به صورت حضوری معرفی توانمندی‌های خود را انجام دادند.

 اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات

گفتنی است که اقدامات صندوق در حوزه های اصلی شامل ایجاد زیرساخت‌ها و سیاستگذاری و هدایت مناسب برای کاربردی کردن دانش و تجاری سازی نوآوری‌ها، ایجاد، تقویت، گسترش و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان بخش خصوصی و تعاونی با ارائه پشتیبانی و حمایت مالی، ایجاد و توسعه شبکه صندوق ها و شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر، مشارکت مستقیم خطرپذیر در طرح ها و پروژه های نوآورانه و فناورانه شرکت های دانش بنیان بخش خصوصی و تعاونی، هدایت سرمایه‌های مردمی بانکی و دولتی به سمت فناوری و صنایع پیشرفته، مشارکت با سرمایه‌های خطرپذیر خارجی در سال های اخیر بسیار موثر بوده است و در سال های گذشته حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ضمن رشد کمی و کیفی بسیاری از شرکت های دانش بنیان و خلاق در داخل کشور، با افزایش صادرات شرکت های دانش بنیان حوزه های مختلف همراه بوده است.

 اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات

در همین حال، یکی از اهدف حضور اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران در این نشست بزرگ، توسعه و افزایش سهم بازار جمهوری اسلامی ایران در حوزه های فن آوری اطلاعات و ارتباطات در کشور‌های هدف با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی است و در این نشست که با معرفی محصولات شرکت‌های دانش بنیان اتحادیه صورت گرفت، امید می‌رود که این نشست‌ها منجر به قراردادهای اجرایی گردد.

 اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات

بازار بکر کشور دوست سوریه، یکی از بهترین بازارهای منطقه جهت توسعه صادرات محصولات تولیدی/ خدماتی صنعت ICT جمهوری اسلامی ایران است که باید از این فرصت در راستای رونق تولید، صادرات خدمات فنی و مهندسی به صورت بهینه استفاده کرد.

 اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات

شایان ذکر است که این نشست تخصصی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام گرفت و مقرر شد که جلسات آتی به صورت مجازی برگزار شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-01-11 11:08

افزودن دیدگاه جدید