کد مطلب: 

265086

انتصاب سر‌پرست جدید مرکز حراست شرکت مخابرات ایران

رییس مرکز حراست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، «محمد ربیعی» را به عنوان سر‌پرست جدید مرکز حراست شرکت مخابرات ایران منصوب کرد.
شرکت مخابرات

به گزارش سیتنا، رئیس مرکز حراست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور حکمی «محمد ربیعی» را با حفظ سمت به عنوان سرپرست مرکز حراست شرکت مخابرات ایران منصوب کرد.

در مراسمی با حضور ابراهیم محمودزاده، رئیس هیات مدیره  و ابراهیم یافتیان، عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، حکم انتصاب «محمد ربیعی» به عنوان سرپرست مرکز حراست شرکت مخابرات ایران اعطا شد.

گفتنی است در تاریخ 24 آذرماه سال جاری با حکمی از سوی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، «داود فرد» به عنوان سرپرست دفتر مرکزی حراست شرکت مخابرات ایران منصوب و جایگزین «حمید افشار» شده بود. (لینک خبر)

اما در تاریخ 28 آذرماه، مرکز حراست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در اطلاعیه ای که در اختیار سیتنا قرار گرفت (لینک) با تکذیب اخبار مربوط به تغییر مدیریت حراست شرکت مخابرات ایران، اعلام کرد که طبق ابلاغیه های الزام آوار مراجع بالا دستی، معرفی و انتصاب مدیران حراست اپراتورهای تلفن های ثابت و همراه در اختیار مرکز حراست وزارت ارتباطات است و تاکنون تصمیمی مبنی بر تغییر مدیریت حراست شرکت مخابرات ایران اتخاذ و اعلام نشده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2022-01-08 13:40

افزودن دیدگاه جدید