کد مطلب: 

264731

آشنایی بیشتر صنعت مخابرات کشور با احیای الکتروشیمیایی باتری در نمایشگاه تلکام

رئیس هیات مدیره شرکت توسعه فناوری ادیب، گفت: هدف اصلی ما از حضور در نمایشگاه تلکام 1400، آشنایی بیشتر صنعت مخابرات با احیای الکتروشیمیایی باتری و مزایای آن است و در همین راستا، به پشتوانه‌ی پروژه های بیشتر انجام شده در سال جاری دستاوردهای بهتری را نسبت به سال‌های گذشته معرفی کرده ایم.
مهندس عبدالحسین ادیبی

مهندس «عبدالحسین ادیبی» رئیس هیات مدیره شرکت توسعه فناوری ادیب در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیتنا پیرامون ارزیابی این مجموعه از حضور در نمایشگاه ایران تلکام 1400، گفت: شرکت توسعه‌ی فناوری ادیب، شرکتی دانش بنیان است. این شرکت تولیدکننده و ارائه‌دهنده‌ی محصولات UPS در زمینه‌های مختلف و همچنین خدمت انحصاری احیاء باتری های صنعتی به روش الکتروشیمیایی است.

وی در ادامه بیان کرد: احیای الکتروشیمیایی باتری، یک تکنولوژی است که برای آن ثبت اختراع داریم. هدف اصلی ما در تلکام 1400، آشنایی بیشتر صنعت مخابرات با احیای الکتروشیمیایی باتری و مزایای آن بود و در همین راستا، به پشتوانه‌ی پروژه های بیشتر انجام شده در سال جاری دستاوردهای بهتری را نسبت به سال‌های گذشته معرفی کرده ایم.

ادیبی، اظهار کرد: طی برگزاری جلسات متعدد در نمایشگاه توانستیم، احیای الکتروشیمیایی باتری را به مدیران و کارشناسان اپراتورهای تلفن همراه معرفی کنیم و در پایان جلسات مقرر شد که اپراتورها به ‌جای فروش مزایده‌ای باتری‌های خود در جهت اسقاط، روند فروش باتری اسقاطی را کاهش دهند و روش احیای الکتروشیمیایی باتری را جایگزین کنند.

وی در عین حال افزود: یکی از مزایای این روش، صرفه جویی های مالی و همین طور حفظ محیط زیست با تولید کمتر زباله‌های صنعتی در راستای توسعه‌ی پایدار است.

رئیس هیات مدیره‌ی شرکت توسعه فناوری ادیب، گفت: سال چهارمی است که شرکت توسعه‌ی فناوری ادیب در نمایشگاه تلکام شرکت می‌کند و ارزیابی خود را در خصوص شیوه‌ی برگزاری و دستاوردها، نسبت به سال‌های گذشته مفیدتر می‌بینیم.

وی افزود: امسال میزبان وزیر محترم ارتباطات، مدیران محترم شرکت مخابرات و اپراتورهای تلفن همراه، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و مدیران بخش خصوصی صنعت ارتباطات و بازدیدکنندگان تخصصی بودیم و اطلاعاتی در خصوص مزایای این خدمت انحصاری و ملی به همه‌ی آنها ارائه کردیم.

ادیبی در پایان اشاره کرد: شرکت ما برای خط تولید و نیازهای اولیه‌اش به محصولات خاصی نیاز دارد و خوشبختانه توانستیم در این نمایشگاه با تامین کنندگان این محصولات ارتباط خوبی برقرار کنیم.

انتهای پیام

گفت‌وگو از زهرا طاهری

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4.8 (70 رای)
سیتنا 3
2021-12-27 13:00

افزودن دیدگاه جدید