کد مطلب: 

263854

احضار رئیس کل بانک مرکزی توسط مجلس برای حل موضوع «اینماد» +فیلم

عضو هیات رئیسه مجلس، گفت: تا زمان فراهم آمدن زیرساخت‌های لازم و بررسی همه جوانب، اجازه اجرای اجباری شدن اخذ اینماد را نخواهیم داد.
سید محسن دهنوی

به گزارش سیتنا، سید محسن دهنوی در اخبار شبانگاهی، ایجاد محدودیت برای کسب و کارهایی که اینماد ندارند را تصمیم غلطی دانست و گفت: الزام به دریافت اینماد که وجاحت قانونی ندارد، موجب تعطیلی بیش از 200 هزار کسب و کار خواهد شد.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: اکنون بیش از 300 هزار کسب و کار اینترنتی داریم که حداکثر 100 هزار کسب و کار دارای اینماد هستند.

وی اضافه کرد: اجبار کسب و کارها برای داشتن اینماد به این معنا است که به جای تسهیل شرایط، کسب و کارها هر روزه ملزم به دریافت مجوزهای بیشتر شوند.

به گفته این نماینده مردم در مجلس یازدهم امروز از رئیس بانک مرکزی دعوت شده تا برای این موضوع در مجلس حاضر شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی پیش از این نیز در توئیتی از الزام به دریافت اینماد به عنوان سنگ بزرگ پیش پای کسب و کارها و سایت های فروش و خدمات یاد کرده بود.

عضو هیات رئیسه مجلس در این توئیت نوشت مجلس با تصویب قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار سعی در کاهش سختی‌های کارآفرینان داشت که الزام به دریافت اینماد سنگ بزرگی پیش پای کارآفرینان و در تضاد با روح مصوبه جدید است.

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-11-29 09:46

افزودن دیدگاه جدید