کد مطلب: 

263174

مرد سمنانی آبروی زن خود را در فضای مجازی برد

رئیس پلیس فتا استان سمنان از شناسایی متهمی که با انتشار مطالب کذب باعث هتک حیثیت شاکی شده بود، خبر داد.
مرد سمنانی آبروی زن خود را در فضای مجازی برد

به گزارش سیتنا، سرهنگ فداییان رئیس پلیس فتا استان سمنان در راستای کشف این پرونده قضایی با موضوع هتک حیثیت گفت: شبکه‌های اجتماعی محلی برای بیان اختلافات خانوادگی نبوده و با کاربرانی که در فضای مجازی با انتشار مطالب کذب باعث هتک حیثیت شوند برخورد می شود.

وی ادامه داد: در پی وصول یک فقره پرونده قضایی با موضوع هتک حیثیت در فضای مجازی پی جویی پرونده در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ فداییان افزود: شاکی با مراجعه به پلیس فتا و ارائه مستندات بیان داشت توسط کاربری در شبکه اجتماعی مطالبی دریافت نموده که موجبات هتک حیثیت شاکی را فراهم نموده است.

رئیس پلیس فتا استان سمنان گفت: با بررسی مستندات و پی جویی حرفه ای و بی وقفه کارشناسان پلیس فتا و با سر نخ های موجود، ارسال کننده مطالب به شاکی شناسایی شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم همسر شاکی بوده و بدلیل اختلافات خانوادگی با استفاده از بستر شبکه اجتماعی اقدام به ارسال مطالب کذب نموده است که پرونده قضایی تکمیل و برای ادامه مراحل به دادسرا ارسال شد.

این مقام انتظامی استان به کاربران توصیه کرد: با توجه به گسترش میزان بهره برداری از شبکه های اجتماعی به کاربران توصیه می گردد این فضا محلی برای بیان مشکلات خانوادگی نبوده و از اشتراک گذاری مطالب خصوصی به خصوص تصاویر خانوادگی خودداری نمایند.

رئیس پلیس فتا استان سمنان با معرفی سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir از کاربران درخواست کرد از مطالب آموزشی این سایت استفاده نموده و در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه آن را از طریق لینک سامانه پاسخگویی به فوریت‌های سایبری، با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2021-11-08 01:45

افزودن دیدگاه جدید