کد مطلب: 

262575

احتمال تثبیت قیمت بیت‌کوین در کانال 64 هزار دلاری

قیمت بیتکوین در رالی قیمتی دو هفته اخیر خود از محدوده ۴۴ هزار دلار به بالای ۶۳ هزار دلار رسید و با توجه به ورود سنگین سرمایه جدید انتظار می رود که بیتکوین موفق شود رکورد قیمتی قبلی خود را بشکند و در کانال ۶۴ هزار دلاری تثبیت شود.
احتمال تثبیت قیمت بیت‌کوین در کانال 64 هزار دلاری

به گزارش سیتنا به نقل از کوین تلگراف، هنوز ۱۰۰ روز از زمانی که قیمت بیتکوین پس از دور تازه ممنوعیت های اعمالی چین نصف شد و به ۳۰ هزار دلار رسید نگذشته است که این ارز بار دیگر در آستانه ثبت یک رکورد تاریخی جدید است. 

در این باره، ویلی وو، تحلیلگر رمزارزها گفت: حرکت چین علیه استخراج کنندگان بیتکوین بیشتر یک تاثیر منفی موقت روی بازار داشت اما گمان نمی کنم بتواند مسیر تاریخ بیتکوین را عوض کند. در اوج دوره ممنوعیت چین شاهد بودیم که در نتیجه توقف فعالیت استخراج کنندگان چینی، ضریب سختی شبکه بیتکوین نصف شد و قیمت ها به شدت ریزش کرد اما این ممنوعیت خیلی هم به ضرر شبکه استخراج نشد چرا که این شبکه امروز بیش از هر زمان دیگری متنوع است و در سراسر جهان گسترش یافته است. 

قیمت بیتکوین در رالی قیمتی دو هفته اخیر خود از محدوده ۴۴ هزار دلار به ۶۳ هزار دلار رسیده و با توجه به ورود سنگین سرمایه جدید انتظار می رود که بیتکوین موفق شود رکورد قیمتی قبلی خود را بشکند و وارد کانال ۶۴ هزار دلاری شود. برخی از معامله گران از بیتکوین ۸۰ هزار دلاری خبر می دهند و افراد خوش بین تر چشم به بیتکوین ۱۰۰ هزار دلاری دوخته اند هر چند که عده ای نیز معتقدند به دنبال هر صعود سنگین یک ریزش سنگین نیز خواهد آمد. 

احتمال تثبیت قیمت بیت‌کوین در کانال 64 هزار دلاری

برخلاف چین، دولت آمریکا تاکنون هیچ موضع گیری علنی در قبال رمزارزها نداشته است. پس از آنکه رییس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا اعلام کرد این نهاد قصدی برای ممنوعیت رمزارزها ندارد، خبر صدور مجوز برای فعالیت اولین صندوق سرمایه گذاری مبتنی بر بیتکوین در بورس آمریکا به یک پیشران نیرومند برای صعود بیتکوین تبدیل شده است. هنوز مشخص نیست که مقامات بانک مرکزی اروپا که پیشتر انتقادات تندی را علیه بیتکوین بیان کرده بودند، پس از موضع اخیر آمریکا تغییر عقیده خواهند داد یا خیر. 

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2021-10-20 11:00

افزودن دیدگاه جدید