کد مطلب: 

262269

استوری مهدوی کیا برای جهانبخش، به یاد گلی که خودش زد

گل علیرضا جهانبخش به کره جنوبی، شباهت زیادی به گل مهدی مهدوی کیا به کره شمالی داشت.
استوری مهدوی کیا برای جهانبخش، به یاد گلی که خودش زد

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در دور مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در ورزشگاه آزادی به تساوی رسیدند. تک گل ایران در این بازی را علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی به ثمر رساند که شباهت زیادی به گل مهدی مهدوی کیا به کره شمالی داشت.

در این بازی، روی ارسال از سمت راست سردار آزمون، علیرضا جهانبخش با پروازی بلند و دیدنی، علیرغم قد کوتاهترش نسبت به مدافعان کره جنوبی موفق شد بالاتر از آنها توپ را با ضربه سر به تور دروازه بچسباند.

مشابه چنین گلی را بیش از یک دهه پیش مهدی مهدوی کیا در همین ورزشگاه و به همین دروازه زده بود؛ کاپیتان آن روزهای تیم ملی ایران روی ارسال مجتبی جباری پرواز بلندی داشت و با ضربه سر دروازه کره شمالی را باز کرده بود.

نکته جالب اینکه در حضور مهدوی کیا که یکی از تماشاگران ویژه بازی بود، علیرضا جهانبخش، توانست سیزدهمین گل ملی او را که در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ به کره شمالی در ورزشگاه آزادی زده بود را به نزدیک ترین شکل ممکن شبیه سازی کند؛ این گل هم به کره زده شد اما این بار کره جنوبی.

جالب اینجاست که شادی گل جهانبخش هم به سبک مهدوی کیا بود. او در حالی که بازوبند کاپیتانی را به بازو داشت به سمت سکوها رفت البته با این تفاوت که  مهدوی کیا شادی گل مشابه خود را در حضور تماشاگران انجام داده بود.

استوری مهدوی کیا برای جهانبخش، به یاد گلی که خودش زد

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2021-10-13 06:29

افزودن دیدگاه جدید