کد مطلب: 

260956

رگولاتوری بالاترین امتیاز توسعه دولت الکترونیک را به دست آورد

مدیرکل دفتر معماری سازمانی، هوشمندسازی و امنیت فضای مجازی رگولاتوری اعلام کرد: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در جشنواره شهید رجایی سال ۹۹، بالاترین امتیاز محور توسعه دولت الکترونیک را در بین دستگاه‌های اجرایی زیرمجموعه وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات کسب کرد.
مریم رضایی

به گزارش سیتنا، مریم رضایی با اشاره به اینکه میز خدمت الکترونیکی رگولاتوری راه ‌اندازی شده است، گفت: رگولاتوری ۱۰ خدمت کلان شناسنامه‌دار مانند صدور پروانه خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات، صدور مجوز ارائه خدمات رادیویی، پاسخگویی به استعلام ‌های هویتی کاربران، نظارت بر خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات، نظارت بر فضای فرکانسی کشور و ... و ۶۵ خدمت دارد که تمامی این خدمات در حال حاضر به صورت الکترونیکی به متقاضیان ارایه می شود.

وی با اشاره به تلاش برای تحقق اهداف دوره دوم برنامه جامع اصلاح نظام اداری، عنوان کرد: رگولاتوری در ارزیابی سال ۹۹ سازمان اداری و استخدامی کشور در محور توسعه دولت الکترونیک، امتیاز ۸۹/۵ از ۱۰۰ را کسب کرده است.

رضایی بیان کرد: در این دوره از ارزیابی، دستگاه های اجرایی سراسر کشور در چهار حوزه دولت کاربر محور، دولت شفاف، دولت یکپارچه و دولت مشارکتی با ۳۰ شاخص بررسی شده اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-09-08 14:37

افزودن دیدگاه جدید