کد مطلب: 

260786

سقوط شدید قیمت آیفون 12

با توجه به اینکه کمپانی اپل به زودی گوشی جدید خود را به بازار عرضه می کند، قیمت ایفون 12 در روسیه به شدت کاهش یافت.
سقوط شدید قیمت آیفون 12

به گزارش سیتنا به نقل از پرتال های تک، قیمت تلفن هوشمند اپل در بازار تقاضا به بالاترین سطح خود رسیده است، اکنون ایفون 12 بسیار ارزان تر شده است.

در آغاز پاییز، قیمت آیفون 12 با درایو 64 گیگابایت به شدت کاهش یافت و به 702 دلار رسید. در ابتدای فروش، این آیفون محبوب با قیمت 900 دلار در دسترس بود. به گفته روزنامه نگاران، این قیمت برای پرچمدار اصلی شرکت اپل بسیار کم است.

آیفون 12 در روسیه با قیمت ارزان به فروش می رسد. در طی روزهای اخیر، قیمت این ایفون 300 دلار کاهش یافته است: احتمالاً، حضور بعدی گوشی همراه این کمپانی، ایفون 13 در بازار روسیه و انتشار قریب الوقوع تلفن های هوشمند اپل باعث شده است که آیفون 12 دیگر طرفدار نداشته باشد.

گفتنی است، آیفون 13 دارای قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن خواهد بود و این امکان را فراهم می سازد تا برخی از اطلاعات بدون نیاز به فعال کردن صفحه یا باز کردن قفل گوشی هوشمند نمایش داده شوند. این نوع اطلاعات شامل زمان، تاریخ، پیش بینی هوا، اعلان ها و موارد دیگر است.

این ویژگی در ساعت هوشمند اپل واچ نیز وجود خواهد داشت. عملکرد مشابهی با نام Always-On-Display از مدتها پیش در بسیاری از گوشی های هوشمند اندرویدی استفاده می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-09-04 06:44

افزودن دیدگاه جدید