کد مطلب: 

260756

تصویب اصول حاکم بر صدور پروانه ارایه خدمات پستی غیردولتی

مدیرکل صدور پروانه خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری از تصویب و ابلاغ مصوبه حاکم بر صدور پروانه ارایه خدمات پستی غیردولتی خبر داد.
تصویب اصول حاکم بر صدور پروانه ارایه خدمات پستی غیردولتی

به گزارش سیتنا، سید حسین سلامتی طباء گفت: براساس مصوبه ۳۲۲ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات پروانه ارایه خدمات پستی غیردولتی در دو نوع، بین‌الملل (برای ارایه خدمات پست داخله و خارجه) و داخلی (برای ارایه خدمات پست داخله) صادر می‌شود و متقاضیان دریافت پروانه می‌توانند در زمان ارایه درخواست به رگولاتوری نوع پروانه و سطح ارایه خدمات را برای فعالیت انتخاب و اعلام کنند.

وی در تشریح سطح ارایه خدمات افزود: در این مصوبه چهار سطح ارایه خدمات برای متقاضیان پروانه تعیین شده است که براساس آن دارنده پروانه در سطح یک بایستی در همه شهرها و روستاهای کشور، در سطح دو در تمامی شهرهای با جمعیت بالاتر از ۳۰ هزار نفر، در سطح سه در تمامی مراکز استانها و در سطح چهار در شهرهای تهران، تبریز، اصفهان، شیراز، مشهد، رشت، کرج و اهواز، حداقل یک نقطه حضور برای قبول پست نامه و امانات پستی داشته باشند.

مدیرکل صدور پروانه خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری تاکید کرد: در مصوبه ۳۲۲ کمیسیون مبالغ مربوط به تسهیم درآمد سالیانه، ارایه خدمات عمومی اجباری (USO) و حق امتیاز پروانه متناسب با سطح فعالیت اپراتورها به صورت متفاوت پیش‌بینی شده است.

متقاضیان دریافت پروانه ارایه خدمات پستی غیردولتی می‌توانند با مراجعه به پورتال رگولاتوری به آدرس www.cra.ir در بخش میز خدمت، ارایه مجوزهای مربوط به خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات، صدور پروانه ارایه خدمات پستی یا منوی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، بخش مصوبات از شرایط صدور این پروانه مطلع شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-09-02 10:39

افزودن دیدگاه جدید