کد مطلب: 

260740

کنایه توییتری پیکه به رئال به خاطر داستان امباپه

کاپیتان دوم تیم فوتبال بارسلونا در پی تلاش نافرجام رقیب دیرینه تیمش برای خرید مهاجم فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن واکنش طعنه‌آمیزی نشان داد.
کنایه توییتری پیکه به رئال به خاطر داستان امباپه

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، جرارد پیکه یکی از بازیکنانی است که همیشه در فضای مجازی برای رئالی‌ها کری خوانده و بارها به خاطر صحبت‌هایش جنجال ساخته است. شب گذشته هم بهانه‌ای برای او جهت طعنه زدن به رئالی‌ها شکل گرفت: ناکامی رئالی‌ها برای خرید کیلیان امباپه با وجود ارائه سومین پیشنهاد که به 200 میلیون یورو افزایش پیدا کرده بود.

پیکه برای طعنه زدن به کهکشانی‌ها در صفحه شخصی‌اش در توئیتر تصویری از یکی از گزارش‌های اخیر نشریه مارکا (رسانه مادریدی که به رئال مادرید گرایش دارد) را منتشر کرد که در آن به گزینه‌های کیلیان امباپه برای انتخاب شماره پیراهنش در رئال مادرید اشاره شده بود. مارکا در آن گزارش که با عنوان «امباپه چه شماره‌ای را می‌پوشد؟ سه گزینه برای بازیکن فرانسوی» از بابت ورود مهاجم پاری‌سن‌ژرمن به مادرید ابراز اطمینان کرده بود و شماره‌های 19، 5 و 23 را هم آماده ارائه به او دانسته بود. امباپه اما در نهایت با مخالفت سران پاری‌سن‌ژرمن در پاریس ماندنی شد و حالا رئالی‌ها باید حداقل تا ماه ژانویه سال 2022 صبر کنند تا بتوانند بار دیگر برای خریدش اقدام کنند.

کنایه توییتری پیکه به رئال به خاطر داستان امباپه

در این بین پیکه با جواب دادن به سؤال نشریه مارکا و نوشتن «شماره 7» کهکشانی‌ها را به خاطر ناکامی در خرید امباپه 22 ساله با وجود اطمینان رسانه‌های مادریدی دست انداخته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-09-01 16:43

افزودن دیدگاه جدید