کد مطلب: 

260474

معاون اقتصادی وزارت کار: راهی جز برکناری مدیرعامل سابق شستا نبود

معاون اقتصادی وزارت کار، گفت: متاسفانه عدم پاسخگویی به پیگیری ها، تماس ها و عدم شرکت در جلسات، راهی جز برکناری رضوانی فر از سوی هیات مدیره باقی نگذاشت.
معاون اقتصادی وزارت کار: راهی جز برکناری مدیرعامل سابق شستا نبود

به گزارش سیتنا، حجت الله میرزایی، اظهار کرد: مدیرعامل سابق شستا از انجام تعهدی که خود امضا کرده بود سر باز زد و با رفتار غیرحرفه ای و بدون پاسخ گذاشتن پیگیری های مستمری که از تیرماه گذشته سازمان تامین اجتماعی و وزارت کار انجام دادند، سطح و دامنه نگرانی ها برای پرداخت حقوق بازنشستگان را افزایش داد.

میرزایی تصریح کرد: متاسفانه عدم پاسخگویی به پیگیری ها، تماس ها و عدم شرکت در جلسات تصمیم گیری برای این مهم،راهی جز برکناری از سوی هیات مدیره باقی نگذاشت و تردیدی ندارم که حذف یک عضو در مجموعه ای که به اخلاق مداری و کار حرفه ای شهره است تصمیمی ناگزیر بوده است.

وی با تاکید بر ضرورت رفتار مدبرانه، غیرهیجانی و اخلاق مدار گفت، شرایط کنونی کشور تاب کوچکترین نگرانی یا اخلال در زندگی گروه های آسیب پذیری چون بازنشستگان عزیز را ندارد.

وی با طرح  این پرسش  که چرا برخی مدیران پایین دست با غیر حرفه ای ترین روش در فصول خاص تغییر رفتار می دهند، سازمان بالادست خود را گم می کنند و در بزنگاه های مالی، به  نگرانی های اجتماعی دامن می زنند، ادامه داد: متاسفانه با داستان پردازی برخی رسانه ها، برکناری آقای رضوانی فر به دلایلی چون فساد ستیزی وی نسبت داده شد، اما گفته نشد که نامبرده یکی از مجریان برنامه شفافیت فراگیر و بی کم و کاست آقای شریعتمداری بود که در سال 97 در مجلس تعهد کرد و این برنامه را در چهار  صندوق های بازنشستگی و شستا به طور همزمان اجرا نمود.

به گفته میرزائی، این وزارتخانه به خاطر اجرای برنامه شفافیت فراگیر و استقرار 10 سامانه شفافیت، بورسی کردن بنگاه های اقتصادی و افشا مستمر صورت های مالی  در سامانه کدال (اعم از بورسی و غیر بورسی) و الزام به عرضه محصولات در بورس کالا در 2 سال پیاپی از طرف رییس جمهوری وقت مورد تقدیر قرار گرفت و  رتبه اول را کسب کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-08-25 11:01

افزودن دیدگاه جدید