کد مطلب: 

260253

سقوط رتبه‌ی جهانی ایران در سرعت اینترنت موبایل و ثابت

طبق آخرین آمار منتشر شده در اسپیدتست، تا ماه جولای ۲۰۲۱، رتبه ایران در سرعت اینترنت موبایل با یک پله سقوط نسبت به ماه ژوئن، به ۷۹ از میان ۱۴۰ کشور بررسی شده رسید و رتبه ایران در سرعت اینترنت ثابت هم با یک پله سقوط به ۱۳۴ از میان ۱۷۵ کشور دنیا رسید.
سقوط رتبه‌ی جهانی ایران در سرعت اینترنت موبایل و ثابت

به گزارش سیتنا و طبق آخرین آمار منتشر شده در اسپیدتست،  تا ماه جولای ۲۰۲۱، متوسط جهانی سرعت دانلود اینترنت موبایل، ۵۵.۰۷ مگابیت‌برثانیه و متوسط جهانی سرعت آپلود اینترنت موبایل، ۱۲.۳۵  مگابیت‌برثانیه و تاخیر ۳۷ میلی‌ثانیه است. در حوزه اینترنت ثابت نیز متوسط جهانی سرعت دانلود، ۱۰۷.۵۰ مگابیت‌برثانیه و متوسط جهانی سرعت آپلود ۵۸.۲۷  مگابیت‌برثانیه و تاخیر ۲۰ میلی‌ثانیه است.

در حال حاضر متوسط سرعت دانلود اینترنت موبایل در ایران ۳۱.۶۵ مگابیت‌برثانیه و متوسط سرعت آپلود اینترنت موبایل، ۱۱.۵۸ مگابیت‌برثانیه است که رتبه ایران را به ۷۹ از میان ۱۴۰ کشور رسانده است.

این در حالی است که در ماه ژوئن ۲۰۲۱، متوسط سرعت دانلود اینترنت موبایل در ایران ۳۱.۰۶ مگابیت‌برثانیه و متوسط سرعت آپلود اینترنت موبایل، ۱۱.۶۶ مگابیت‌برثانیه بود و ایران در جایگاه ۷۸ قرار داشت.

سقوط رتبه‌ی جهانی ایران در سرعت اینترنت موبایل و ثابت

در حال حاضر در حوزه اینترنت ثابت، متوسط سرعت دانلود در ایران، ۲۱.۰۴ مگابیت‌برثانیه و متوسط سرعت آپلود ۱۲.۰۷ مگابیت‌برثانیه و تاخیر، ۴۲ میلی‌ثانیه است که رتبه ایران را به ۱۳۴ از میان ۱۷۵ کشور می‌رساند.

این درحالی است که در ژوئن ۲۰۲۱ در حوزه اینترنت ثابت، متوسط سرعت دانلود در ایران، ۲۲.۰۲ مگابیت‌برثانیه و متوسط سرعت آپلود ۱۲.۵۳ مگابیت‌برثانیه و تاخیر، ۴۱ میلی‌ثانیه بود و ایران در جایگاه ۱۳۳ قرار داشت.

سقوط رتبه‌ی جهانی ایران در سرعت اینترنت موبایل و ثابت

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2021-08-18 18:30

افزودن دیدگاه جدید