کد مطلب: 

256872

توسعه تبادلات حوزه اقتصاد دیجیتال توسط سامانه راه نوآوری

ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از راه‌اندازی پلتفرم راه نوآوری حمایت کرد تا روشی برای توسعه کسب و کار به صورت آنلاین با ایجاد روابط و تبادل بین خدمت دهندگان و خدمات گیرندگان ایجاد شود.
توسعه تبادلات حوزه اقتصاد دیجیتال توسط سامانه راه نوآوری

به گزارش سیتنا، پلتفرم راه نوآوری راه حلی برای توسعه کسب و کار به صورت آنلاین با ایجاد روابط و تبادل بین خدمت دهنده‌ها و خدمت گیرنده‌ها است و سامانه‌ای برای معرفی، مقایسه، اعتبارسنجی و ارائه خدمات خدمت‌دهنده های با تخفیف‌های ویژه به زیست‌بوم استارتاپی ایجاد کرده است. این پلتفرم، بستری برای حمایت‌های هوشمند فراهم کرده تا سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی بتوانند کمپین حمایتی خود را برگزار کنند.

یکی از تجربیات موفق پلتفرم راه نوآوری همکاری با ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است که از پلتفرم راه نوآوری برای ارائه بسته‌های حمایتی به زیست‌بوم استارتاپی و کارآفرینی کشور استفاده کرده است.

پلتفرم «راه نوآوری» با هدف تسهیل ارتباط بین ارائه‌دهندگان خدمات و استارتاپ‌های خدمت‌ گیرنده ایجاد شده است. از اهداف مهم راه نوآوری، رشد، توسعه و حمایت استارتاپ‌ها به منظور تسریع تحول زیست‌بوم استارت‌آپی در کشور است.

این پلت‌فرم به دنبال تسهیل ارتباط بین سرویس دهنده و سرویس گیرنده، معرفی شرکت‌ها و خدمات به زیست‌بوم استارتاپی و کارآفرینی، کمک به رشد استارتاپ‌ها با ارائه سرویس های زیرساختی تا بازاریابی و تبلیغات و دسترسی سریع به سرویس های متنوع و متناسب با نیاز سرویس گیرنده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-05-03 11:07

افزودن دیدگاه جدید