کد مطلب: 

256276

رونمایی بازیگر سینما از نامزدش در پست اینستاگرامی

هنری کویل سراپا عاشق شده است.
رونمایی بازیگر سینما از نامزدش در پست اینستاگرامی

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، کویل، ستاره "لیگ عدالت" که معمولاً اطلاعاتی از زندگی خصوصی خود منتشر نمی‌کند روز شنبه عکسی با نامزد جدیدش "ناتالی ویسکوسو" در حال بازی شطرنج منتشر کرد. او با نوشتن متنی عشقش را به ویسکوسو اعتراف کرده است: "ظاهر با اعتماد به نفس من کمی پیش از آن که عشق زیبا و بی‌نظیرم ناتالی، مرا در شطرنج شکست دهد."

در این عکس، کویل ۳۷ ساله در حال لبخند زدن به ناتالی دیده می‌شود در حالی که ناتالی به صفحه شطرنج خیره شده و به حرکت بعدی‌اش فکر می‌کند. ویسکوسو، نایب‌رئیس استودیو تلویزیون و دیجیتال لجندری انترتینمنت لس‌آنجلس است. علاوه بر کویل، ویسکوسو نیز این عکس را در صفحه اینستاگرام خود با این متن منتشر کرده است: "در حال یاد دادن بازی شطرنج به هنری عزیزم… یا… شاید او اجازه می‌دهد برنده شوم؟"

رونمایی بازیگر سینما از نامزدش در پست اینستاگرامی

پر سر و صداترین رابطه کویل پیش از این در سال ۲۰۱۳ با ستاره سریال "تئوری بیگ بنگ" کیلی کوئوکو بود. این در حالی است که طرفداران این بازیگر پس از اینکه هفته گذشته عکسی از او با دختری بلوند در لندن منتشر شده بود شروع به بررسی احتمالات کرده بودند. عکس کویل تاکنون بیش از دو میلیون و پانصد هزار لایک و سی هزار کامنت دریافت کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-04-14 00:26

افزودن دیدگاه جدید