کد مطلب: 

256152

شاد ابزاری برای پیوستگی و پیوند شبکه جمعی معلمان و دانش آموزان است

وزیر آموزش و پرورش، گفت: این وجه آشکار شبکه شاد است و برخی از اندیشمندان و صاحب نظران از شیوع ویروس کرونا و ورود آموزش و پرورش به فضای مجازی، به عنوان انقلاب آموزشی یاد می‌کنند.
شاد ابزاری برای پیوستگی و پیوند شبکه جمعی معلمان و دانش آموزان است

 به گزارش سیتنا، محسن حاجی میرزایی در دیدار با دانش آموزان منتخب استان آذربایجان غربی ضمن اشاره به این نکته که شبکه شاد، ابزاری برای پیوستگی و پیوند شبکه جمعی معلمان و دانش آموزان است، گفت: برنامه ریزی های خوبی برای توسعه شبکه شاد و خدمات آن، انجام گرفته است که کیفیت این شبکه را مطلوب‌تر و نقص‌های مربوط به آن را نیز برطرف خواهد کرد.

وزیر آموزش و پرورش، گفت: شبکه شاد با وجود کاستی هایی موجود، بزرگ ترین اپلیکیشن کشور است که به بیش ترین تعداد کاربران، خدمات می دهد.
 
وی با بیان این که تغییر، مهم ترین موضوع تمدن بشری و واقعیتی انکار ناپذیر است، اضافه کرد: کرونا وضعیت ها و فرصت هایی برای کسب تجربه های جدید و خلاقیت و نوآوری خلق کرد که این فرصت ها را باید قدر دانست و به بهترین وجه از آن بهره برد.

 شبکه شاد با وجود کاستی هایی موجود، بزرگ ترین اپلیکیشن کشور است که به بیش ترین تعداد کاربران، خدمات می دهد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان این که شاد ابزاری برای پیوستگی و پیوند شبکه جمعی معلمان و دانش آموزان است، اظهار کرد: این وجه آشکار شبکه شاد است و برخی از اندیشمندان و صاحب نظران از شیوع ویروس کرونا و ورود آموزش و پرورش به فضای مجازی، به عنوان انقلاب آموزشی یاد می‌کنند.

حاجی میرزایی ادامه داد: نباید اجازه داد آموزش آسیب ببیند و فرصت ها تباه و مسیری که برای کار و فعالیت و تحصیل انتخاب شده است، دچار نقصان شود.

وی از دانش آموزان خواست تا درباره این پدیده خوب بیاندیشند و تجارب را باهم مقایسه و روش های جدیدی را انتخاب کنند و در برابر  این پدیده منفعل نباشند.

شایان ذکر است، استان آذربایجان غربی ۶۲۵ هزار دانش آموز دارد که روند آموزشی آنان، مانند سایر نقاط کشور از اسفند سال ۱۳۹۹ از طریق شبکه شاد و تلویزیون آموزشی و ارائه بسته های آموزشی، پیگیری می شود.

روزانه هزاران ساعت برنامه آموزشی از طریق شبکه شاد تولید و بین میلیون ها دانش آموز توزیع می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4.7 (3 رای)
سیتنا 3
2021-04-10 12:12

افزودن دیدگاه جدید