کد مطلب: 

256086

عملکرد قابل‌قبول شرکت زیرساخت در توسعه شبکه ملی اطلاعات

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت عملکرد قابل‌قبولی در توسعه زیرساخت های ارتباطی شبکه ملی اطلاعات در سال 99 داشته است.
عملکرد قابل‌قبول شرکت زیرساخت در توسعه شبکه ملی اطلاعات

به‌گزارش سیتنا، مهندس فتاحی، در دیدار نوروزی با مدیران شرکت که با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد ، با اعلام این مطلب گفت: با شیوع ویروس کرونا شیب استفاده از فضای مجازی در کشور چند برابر شد و عملا نیاز به زیرساخت‌های ارتباطی در کشور بیش‌از پیش احساس شد.

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی در آموزش مجازی، بهداشت ، بانکداری الکترونیک، خدمات عمومی، خاطرنشان کرد: تامین زیرساخت های همه این خدمات در بستر شبکه ملی اطلاعات است و شرکت ارتباطات زیرساخت در سال 99 توانسته اهداف تجاری ، توسعه‌ای و فنی را به خوبی محقق سازد و تکالیف ابلاغی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این حوزه را به‌خوبی انجام داده‌است.

مهندس فتاحی توضیح داد: با همت و تلاش مدیران و همکاران شرکت در سال 99 توانستیم پروژه‌های مهمی در شرکت اجرایی کنیم و قراردادها و پروژه‌های ناتمام را نیز با موفقیت در سال گذشته پشت سر بگذاریم.

وی افزود: از اهم برنامه های شرکت ارتباطات زیرساخت در سال 1400 توسعه و حفظ پایداری در شبکه ارتباطات کشور است و ما بنا داریم در این راستا خدمات مطلوب و قابل اتکایی به هموطنان عزیزمان ارائه کنیم.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت اضافه کرد: امیدوارم با تلاش جمعی همکاران در سال 1400 بتوانیم تجارب سال گذشته برای تدوین نقشه راه جهت حرکت رو به جلو در شرکت استفاده کنیم .

در ابتدای این جلسه خانم مهندس طاهری معاون راهبردی و توسعه کسب و کار شرکت با ارائه گزارشی از عملکرد شرکت در سال 99 ، برنامه های و پروژه های شرکت در سال 1400 را تشریح نمودند.

در ادامه جلسه تعدادی از مدیران استانی و ستادی نیز گزارش مختصری از فعالیت های حوزه تحت مدیریت خود ارائه نمودند.

در این جلسه دیدار مجازی نوروزی علاوه بر اعضای هیات مدیره، معاونین مدیرعامل نیز در جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-04-07 14:06

افزودن دیدگاه جدید