کد مطلب: 

255238

امکان یافتن کیف پول و کلید برای کاربران آیفون

به‌روزرسانی آتی اپل این امکان را فراهم کرده است تا بتوان اشیایی از قبیل کیف و کلید را پیدا کرد، لذا این خصوصیت جدید، کاربرد اپلیکیشن «فایند مای» (Find My) را توسعه می‌دهد.
امکان یافتن کیف پول و کلید برای کاربران آیفون

 باز شدن امکان استفاده از این ویژگی می‌تواند نتیجه این واقعیت باشد که اپل به توسعه‌دهندگان خارج از این کمپانی، این امکان را داده است که از برنامه داخلی آن یعنی اپلیکیشن «فایند مای» استفاده کنند. این مسئله همچنین می‌تواند نشان‌دهنده آن باشد که برچسب‌های ردیابی خود اپل به مرحله معرفی در بازار نزدیک می‌شوند.

با توجه سرنخ‌های اتفاقی و شایعات فراوانی که وجود داشت، مدت‌ها است که گفته می‌شود اپل روی برنامه ایرتگز خود کار می‌کند و در حال معرفی آن به بازار است، اما این شرکت هنوز باید صحت آن‌ را تایید کند.

به نظر می‌رسد که احتمالا اشیا با تلفن همراه، سازگار می‌شوند و سپس دستگاه می‌تواند از راه دور به آن‌ها متصل شود و آن‌ها را ردیابی کند. ویژگی «فایند مای» به دستگاه‌ها این امکان را می‌دهد که به شبکه‌ای از گوشی‌های دیگران وصل شود. به این معنا که این برچسب‌ها می‌توانند به فرض، موقعیت خود را حتی در زمانی که از مالک خود بسیار دورند گزارش کنند.

شرکت تایل در حال حاضر فیچر مشابهی را ارائه می‌دهد. برچسب‌های کوچکی که با استفاده از بلوتوث ارتباط می‌گیرند و می‌توانند رهگیری و ردیابی شوند. گفته می‌شود که زمانی که مالک آن‌ها دنبال چیزی می‌گردد که این برچسب‌ها به آن نصب شده باشند، صدایی ایجاد می‌کند.

در سال ۲۰۱۹، اپل اضافه کردن U1 یا تراشه «باند فوق وسیع» (Ultra Wideband) را با آیفون ۱۱ آغاز کرد. این تراشه به افراد امکان می‌داد تا محل سایر دستگاه‌ها را بسیار دقیق پیدا کنند، اپل از آن به عنوان «سامانه موقعیت‌یاب در مقیاس اتاق نشیمن شما» یاد می‌کند. اما از آن فقط برای استفاده در متصل کردن فیچرهای اشتراک گذاری فایل «ایردراپ» (AirDrop) استفاده می‌شد.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2021-03-07 17:54

افزودن دیدگاه جدید