کد مطلب: 

255148

افزایش‌ رضایت و کاهش شکایات مشتریان شرکت مخابرات با تحول در پاسخگویی

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: کسب رضایت مشتریان و ارتقای جایگاه برند شرکت مخابرات ایران، مهمترین اولویت شرکت مخابرات است و تحقق این هدف با تحول در پاسخگویی امکان پذیر می باشد.
افزایش‌ رضایت و کاهش شکایات مشتریان شرکت مخابرات با تحول در پاسخگویی

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ،مهندس سلطانی، در بازدید از مرکز تماس ۲۰۲۰ مخابرات، به همراه معاونان این شرکت از نزدیک به بررسی وضعیت موجود و چگونگی پاسخگویی به مشتریان در مرکز تماس ۲۰۲۰ پرداخت.

مهندس سلطانی با تاکید بر رضایت مشتریان و کاهش شکایات آنان، پاسخگویی درست و به موقع و کاهش مدت زمان انتظار مشتریان برای رفع مشکلات موجود را به عنوان یک اصل کلی اعلام کرد و افزود: نارضایتی مشتریان، یکی از دغدغه های اصلی شرکت مخابرات ایران می باشدکه برای رسیدگی به مشکلات مردم در حوزه مخابرات و ارتباطات، باید اقدامات سریع صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با بیان اینکه باهماهنگی بیشتر بین حوزه های فناوری اطلاعات، شبکه، امور مشتریان و سایر بخش ها برای رفع موانع و مشکلات موجود، رضایت شهروندان را محقق خواهد شد، تصریح کرد: باید تمرکز خود را به سمت پاسخگویی مکانیزه و اتوماتیک توسط سامانه ۲۰۲۰ معطوف کنیم و در این راستا افزایش کیفیت سرویس ها و همچنین کیفیت شبکه مخابراتی، منجر به افزایش رضایتمندی شهروندان خواهد شد.

وی افزود: اجرای درست و بهینه هر طرح فنی و ارائه خدمات مناسب در استان تهران، با مدیریت دانش و تبادل تخصص و تجربه ها، در سایر استان ها نیز قابل اجرا می باشد.

در این بازدید که معاونان شرکت مخابرات ایران، ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران، بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران و تعدادی از مدیران منطقه تهران نیز حضور داشتند، گزارشی از وضعیت موجود سامانه ۲۰۲۰ و برنامه های در دست اجرا ارائه شد.

مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران، ضمن توضیحاتی درخصوص وضعیت پاسخگویی اپراتورها، میانگین مدت زمان انتظار مشتریان، تعداد تماس های ورودی و همچنین وضعیت پاسخگویان مرکز تماس ۲۰۲۰ ، اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا پاسخگویی به تمامی مسایل مشتریان در اسرع وقت به صورت غیر حضوری صورت می پذیرد.

وی همچنین به اقدامات انجام شده در مخابرات منطقه تهران برای ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات و پاسخگویی به شهروندان اشاره و افزود با اجرای طرح های جدید، تحول زیادی در این حوزه اتفاق می افتد که در نهایت افزایش‌ رضایت و کاهش شکایات مشتریان را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-03-04 09:09

افزودن دیدگاه جدید