کد مطلب: 

254809

ماینرهای مجاز روشن شدند

سخنگوی صنعت برق کشور اعلام کرد که فعالیت ماینرهای مجاز از سرگرفته شده و اکنون اجازه فعالیت دارند.
ماینرهای مجاز روشن شدند

مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق کشور از شناسایی ۱۱۰ مگاوات استفاده غیرمجاز برق از سوی ماینرها (استخراج‌کنندگان) بیت‌کوین (رمزارز) در یک ماه گذشته خبر داد.

وی گفت: «ما تا این لحظه موفق شدیم حدود ۳۰۲ مگاوات از مشترکان غیرمجاز را که در استخراج رمزارز فعالیت می‌کردند، شناسایی و تحویل مراجع ذیربط قضایی دهیم. »

رجبی مشهدی به ماینرهایی که به صورت غیرقانونی از برق استفاده می‌کنند هشدار داد که دچار خسارت و جریمه سنگین خواهند شد. او همچنین به کسانی که این گونه فعالیت‌های غیرمجاز را اطلاع دهند گفت، در صورت خبررسانی پاداشی ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومانی نصیبشان خواهد شد.

سخنگوی صنعت برق ایران درباره وضعیت فعالیت ماینرهای مجاز بعد از محدودیتی که اخیرا با توجه به کمبود برق اعمال شده گفت: «با عادی شدن شرایط تأمین سوخت، نیروگاه‌ها به شرایط اولیه برگشتند و فعالیت خود را ادامه می‌دهند. فعالیت ماینرهای مجاز نیز از سرگرفته شده و اکنون اجازه فعالیت دارند.»

رجبی‌ مشهدی از استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز خواست، برای اخذ مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت و خرید انشعاب از شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع اقدام کنند تا دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2021-02-21 23:02

افزودن دیدگاه جدید