کد مطلب: 

254469

چگونه یک وکیل آمریکایی با فیلتر گربه در اینترنت معروف شد؟

در تگزاس آمریکا، انتشار گسترده ویدیویی از یک وکیل در شبکه‌های اجتماعی سراسر جهان و واکنش کاربران به این ویدیو، او را به شهرت رسانده است.
چگونه یک وکیل آمریکایی با فیلتر گربه در اینترنت معروف شد؟

به گزارش سیتنا به نقل از بی بی سی، این وکیل آمریکایی که راد پانتون نام دارد، در جریان دادگاهی آنلاین که از طریق نرم‌افزار زوم برگزار می‌شد، برای لحظاتی از فیلتر گربه بر روی صورت خود استفاده کرد که این ویدیو میلیون‌ها بار با اشتراک در شبکه‌های اجتماعی دیده شده است.

پانتون می‌گوید: "نمی‌دانستم که زوم می‌تواند مرا به گربه تبدیل کند و فیلتر گربه می‌تواند مرا به یک فرد مشهور در اینترنت مبدل کند. اما همه اینها در چند ساعت اتفاق افتاد."

این وکیل می‌گوید زمانی که فیلتر گربه‌ای سفید با چشمانی درشت بر روی او صورتش ظاهر شده از کامپیوتر منشی خود استفاده می‌کرده است.

زمانی که منشی او سعی داشته مشکل را حل کند؛ صدای این وکیل شنیده می‌شد که گفته بود: "من اینجا هستم؛ من گربه نیستم."

 پانتون به بی‌بی‌سی گفته است: "وقتی من در زوم آنلاین شدم همه چیز درست به نظر می‌رسید؛ تصویر من بالا آمد و من در اتاق انتظار با یک قاضی بودم. ولی زمانی که قاضی پرونده دادگاه را رسمی اعلام کرد با کمال تعجب تصویر من محو شد و گربه جایگزین آن شد."

روی فرگوسن، قاضی آمریکایی با انتشار این ویدیو در شبکه‌های اجتماعی به مردم توصیه کرده تا قبل از حضور در دادگاه‌های مجازی از خاموش بودن فیلترها مطمئن شوند.

پانتون می‌گوید: "فکر می‌کنم هر کسی که قبلا با کامپیوتر و زوم سر کار داشته باید متوجه باشد اینگونه اتفاقات ممکن است رخ دهد."

او گفته در ابتدا نگران بوده که با انتشار گسترده این ویدیو با حجم وسیعی از ایمیل و تماس تلفنی روبرو شود.

این وکیل می‌گوید با رواج چنین اتفاقاتی در اینترنت من هم شاید مانند دیگران به خودم بخندم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 1
2021-02-10 22:59

افزودن دیدگاه جدید