کد مطلب: 

254392

افزایش اشتغال با حمایت از فعالان صنایع نرم و خلاق

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، گفت: تقویت هر چه بیشتر زیست‌بوم نوآوری و صنایع نرم و خلاق در کشور، باعث افزایش امنیت، اشتغال و کارآفرینی خواهد شد.
افزایش اشتغال با حمایت از فعالان صنایع نرم و خلاق

به گزارش سیتنا، سید احمد آوایی، گفت: معتقدم که تقویت هر چه بیشتر زیست‌بوم نوآوری و صنایع نرم و خلاق در کشور، باعث افزایش امنیت، اشتغال و کارآفرینی خواهد شد. مجلس شورای اسلامی و نمایندگان محترم نیز آمادگی دارند تا کلیه شرکت‌های خلاق را در کنار شرکت‌های دانش‌بنیان مورد حمایت قرار دهند.

این عضو قوه مقننه، در ادامه افزود: بی‌شک، راه صلاح و سعادت کشور از مسیر خلاقیت و تکیه بر جوانان مومن و نوآوری می‌گذرد که کارآفرینی را به خلاقیت گره زده‌اند. در این بین، معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و مسئولان مختلف آن، می‌توانند با حضور در کمیسیون های مختلف و صحن علنی مجلس، زمینه تعامل هر چه بیشتر نمایندگان را با چالش‌ها و نیازهای مختلف این زیست بوم مهیا کنند.

آوایی ضمن اشاره به اشتیاق نمایندگان به حمایت هر چه بیشتر از این حوزه گفت: این تعاملات، باعث می‌شود تا قوانین مصوب با غنای بیشتری به تصویب برسد و حداکثر نیازها و بسته‌های حمایتی مورد نیاز در آن گنجانده شود. حمایت از شرکت‌های خلاق نیز در قالب یک الحاقیه می‌تواند به قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، افزوده شود، این کار باعث خواهد شد تا طیف گسترده‌تری از جوانان نوآور ایران اسلامی از این حمایت‌ها برخوردار شوند.

وی همچنین بیان کرد: ارائه مستندات مرتبط با حوزه صنایع نرم و خلاق به نمایندگان مردم و توضیح جزئیات مرتبط با چالش‌ها و فرصت‌های این حوزه، یکی دیگر از مسائل مثبتی است که موجب تقویت همکاری‌های دوسویه برای بسط و گسترش حمایت‌ها در این زمینه خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (4 رای)
سیتنا 3
2021-02-08 14:56

افزودن دیدگاه جدید