کد مطلب: 

253930

فیلم/ تقدیر نماینده مجلس از سرباز و عذرخواهی از مردم

عنابستانی، نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی در ویدیویی از مردم ایران و سبزوار عذرخواهی و از قانون مداری سربازی که با او درگیر شده بود تشکر کرد.
فیلم/ تقدیر نماینده مجلس از سرباز و عذرخواهی از مردم

به گزارش سیتنا، علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی که ماجرای سیلی زدن او به یک سرباز وظیفه در روزهای اخیر جنجالی شده بود، در این ویدیو اشاره‌ای به سیلی نکرده و تنها گفته است: «این اتفاق ممکن است برای هر کسی بیفتد که اگر توهینی بشنود، عصبانی بشود. ما همه انسان هستیم. ممکن است در مقابل توهین دچار خطا شویم. با این وجود، اینجانب باید بیشتر به خود مسلط می‌بودم و در همان حد عصبانیت نیز اشتباه کردم. مجددا از مردم ایران و حوزه انتخابیه‌ام عذرخواهی می‌کنم.»

او در پیام ویدیویی خود از سرباز تشکر کرده و گفته است: «کاملا بدیهی است که در اجرای قانون بین هیچ کسی تفاوتی وجود ندارد، ما هم هیچ شأنی جز مطیع قانون بودن و خدمت به مردم قائل نیستیم. به همین دلیل از سربازی که قانون را اجرا کرد و مانع از ورود خودروی ما به خط ویژه شد، تشکر می‌کنم.»

عنابستانی همچنین گفت، "اگر به هر دلیل باعث آزردگی خاطر سربازان شده از آنها هم عذرخواهی می‌کند".

نماینده سبزوار افزود: قرار بوده این ویدیو را در همان اولین ساعات پس از واقعه، ضبط و پخش کند اما به گفته او "دلسوزان و بزرگان ما را مرتباً به صبر و سکوت دعوت کردند تا فضا آرام و ابهامات برطرف شود".

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 1
2021-01-26 13:38

افزودن دیدگاه جدید