کد مطلب: 

253443

رکوردشکنی پیامکی طرفداران استقلال و پرسپولیس

امروز دربی شماره ۹۴ تهران با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. نکته قابل توجه بازی امروز اما مشارکت زیاد طرفداران دو تیم در یک نظرسنجی تلویزیونی‌ بود.
رکوردشکنی پیامکی طرفداران استقلال و پرسپولیس

به گزارش سیتنا، امروز دربی شماره ۹۴ تهران بین استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۶:۳۵ در ورزشگاه آزادی برگزار شد و در نهایت دو تیم به تساوی ۲-۲ رسیدند. این بازی طبق معمول همه دربی‌های تهران از شبکه سه پخش شد. برنامه فوتبال‌برتر برای پخش این بازی، ویژه برنامه‌ای با حضور فیروز کریمی، خداداد عزیزی، رضا شاهرودی و سیروس دین‌محمدی‌ پخش کرد. در این برنامه نظرسنجی جالبی برای طرفدارهای استقلال و پرسپولیس ترتیب داده شده بود که با استقبال فوق‌العاده آنها روبرو شد.

در این نظرسنجی بیش از ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از طریق ارسال پیام کوتاه یا استفاده از اپلیکیشن، طرفداری خودشان از استقلال و پرسپولیس را نشان دادند. در این نظرسنجی سهم طرفداران پرسپولیس بیش از ۴ میلیون و ۲۰۰ و سهم طرفداران استقلال بیش از ۳ میلیون رای بود. آماری که نشان می‌دهد طرفداران استقلال و پرسپولیس در روز دربی ۹۴ حسابی حواس‌شان به حمایت از تیم‌های محبوب‌شان بوده. حتی حالا که به دلیل شرایط خاص کرونا امکان حضور در استادیوم را ندارند و از طریق تلفن‌های همراه خود حمایت‌شان را اعلام می‌کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-01-12 00:06

افزودن دیدگاه جدید