کد مطلب: 

253113

با تدوین برنامه راهبردی مشخص شرکت مخابرات به جایگاه واقعی خود می‌رسد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: مشکلات موجود در مسیر کارکنان و بازنشستگان حل شدنی است و با تدوین برنامه راهبردی مشخص شرکت مخابرات به جایگاه واقعی خود دست می یابد.
با تدوین برنامه راهبردی مشخص شرکت مخابرات به جایگاه واقعی خود می‌رسد

به گزارش سیتنا، مهندس سلطانی، مدیرعامل شرکت صبح امروز، یکشنبه، 14 دی ماه 99، با حضور در اداره کل امور کارکنان، ضمن بازدید از اداره کل امورکارکنان، با بازنشستگان و کارکنان گفت و گو کرد واز نزدیک به بررسی نظرات و مشکلات آنها پرداخت.

مهندس سلطانی در ابتدای بازدید خود، با حضور در اداره امور بازنشستگان، از نزدیک در جریان دغدغه های بازنشستگان قرار گرفت وبربهبود وضعیت رفاهی بازنشستگان تاکیدوگفت : رسیدگی به مشکلات بازنشستگان به ویژه خدمات درمانی آنان جزو اولویت ها کاری ما در امور داخلی ست.

وی از بازنشستگان به عنوان افتخار شرکت یاد کرد وبا تاکید بر ارتباط و تعامل دوسویه با آنان اظهار داشت: این عزیزان پس از سال ها خدمت در شرکت و تلاش صادقانه، شایسته توجه هرچه بیشتر در امور رفاهی هستند که امیدواریم با یک برنامه ریزی مناسب بتوانیم دررفع مشکلات آنان کوشا باشیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه این شرکت، پتانسیل و توانایی بالایی برای رشد و تعالی دارد اظهار داشت: باید با استفاده از یک استراتژی مناسب و پویا، و همچنین تلاش موثر از پتانسیل موجود استفاده کنیم و درآمد شرکت را بالا ببریم تا هم شرکت را به هدف تعیین شده برسانیم، هم پاسخگوی هزینه ها باشیم.

وی با تاکید برلزوم بهبود، جایگاه شرکت و تقویت برند گفت: در این شرکت، کار زیادی برای انجام دادن وجود دارد، لذا همه ما به عنوان زنجیره اتصال تشکیل دهنده بدنه شرکت مخابرات ایران باید به هم کمک کنیم بر تمام مشکلات فائق آییم .

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، ارایه خدمات هرچه بهتر بیمه درمانی و امور رفاهی به بازنشستگان و کارکنان را ضرورت دانست و بر رفع موانع ارایه خدمات به این قشر زحمتکش تاکید کرد.

مهندس سلطانی همچنین در این بازدید، به سوالات بازنشستگان مراجعه کننده برای امور رفاهی و درمانی پاسخ داد.

گفتنی ست، در این دیدارکه با حضور مهندس سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران انجام شد، دکتر فرقانی، معاون توسعه سرمایه انسانی، خباز، مدیرکل امور کارکنان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2021-01-04 10:45

افزودن دیدگاه جدید