کد مطلب: 

252761

ضرورت آماده سازی الزامات مورد نیاز برای پیاده سازی نظام سلامت الکترونیک در قم

استاندار قم با بیان اینکه استان قم باید در بحث دولت الکترونیک در همه حوزه ها سرامد و پیشگام باشد، خواستار آماده سازی الزامات مورد نیاز برای پیاده سازی نظام سلامت الکترونیک در قم شد.
 ضرورت آماده سازی الزامات مورد نیاز برای پیاده سازی نظام سلامت الکترونیک در قم

به گزارش سیتنا، بهرام سرمست استاندار قم در جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم، طی سخنانی با اشاره به مصوبه الکترونیکی نمودن فرایند نوبت دهی در مطب ها و مراکز درمانی اظهار کرد: این اقدام نه تنها در دوران کرونا، بلکه برای شرایط عادی نیز امری ضروری است.

استاندار قم با تاکید بر اینکه بیماران نباید دغدغه ی دیگری به جز بیماری داشته باشند افزود: مشکل انتظار بیماران در صف های طولانی مطب پزشکان با تحقق این مهم مرتفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه پزشکان در خط مقدم جبهه ی سلامت در حال خدمت به مردم هستند، لزوم تکمیل نظام سلامت الکترونیک را مورد تأکید قرار داد و افزود: همه ی فرایندهای درمان از ابتدا تا انتها باید به صورت الکترونیکی و غیر حضوری انجام شود.

وی با بیان اینکه استان قم در بحث دولت الکترونیک در همه حوزه ها باید سرامد و پیشگام باشد خاطرنشان کرد: الزامات پیاده سازی نظام سلامت الکترونیک در قم بررسی شود.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی در زمینه مبارزه با کرونا، اطلاع رسانی مناسب را یکی از ارکان موفقیت این طرح دانست و گفت: صدا و سیما و رسانه های جمعی بایستی دولت را در اجرای این طرح یاری کنند.

سرمست در پایان با اشاره به مصوبه ی ساماندهی روزبازارها و محل استقرار کارگران فصلی در جلسات پیشین ستاد بحران گفت: با توجه به اهمیت موضوع، این دو مصوبه بایستی هر چه سریعتر عملیاتی بشوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-12-26 23:32

افزودن دیدگاه جدید