کد مطلب: 

249958

راه‌اندازی مرکز فروش محصولات و ارایه خدمات رایتل در بابل

مرکز فروش محصولات و ارایه خدمات رایتل، جهت فروش بی‌واسطه و ارایه مستقیم خدمات به هم‌وطنان در بابل افتتاح شد.
راه‌اندازی مرکز فروش محصولات و ارایه خدمات رایتل در بابل

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی رایتل، اولین مرکز فروش محصولات و خدمات این اپراتور برای ارایه سرویس‌‌های حضوری و بی‌واسطه به مشترکین بابل، راه‌اندازی شد.

مرکز فروش بابل در خیابان مدرس، نبش کوچه شهید اسماعیل‌زاده (مدرس 12)، مجتمع تجاری آرتیمان، طبقه همکف واقع شده و ارایه‌دهنده تمامی محصولات و خدمات رایتل است.

این فروشگاه قابلیت ارایه خدمات متنوعی مانند فروش انواع سیم‌کارت رایتل، بسته‌های اینترنت، آنتی ویروس و همچنین تعویض سیم‌کارت، ترابرد، تغییر مالکیت، اصلاح مشخصات، تنظیمات تلفن همراه و فعال‌‌سازی سیم‌کارت را دارد.

رایتل هم‌زمان با افتتاح این مرکز، طرحی تشویقی برای مشترکین در نظر دارد. این طرح جهت بهره‌مندی از بسته‌های مصرفی اینترنت هدیه برای مشترکین انواع سیم‌‌کارت‌های دائمی، اعتباری در نظر گرفته شده و با مراجعه به این مرکز در بازه زمانی 22 تا 24 مهر 99، فعال می‌شود.

از سوی دیگر این مرکز برای مشترکین جدید که در این بازه زمانی، به خرید سیم‌‌کارت اعتباری اقدام خواهند کرد، تخفیف 75درصدی ارایه می‌دهد.

ساعت کاری مرکز فروش محصولات و ارایه خدمات بابل، شنبه تا چهارشنبه ساعت 08:30 تا 15:30 و پنج‌شنبه‌ها‌ از ساعت 9:00 تا 14:00 است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-10-12 12:54

افزودن دیدگاه جدید