کد مطلب: 

245486

بازداشت عروس خائن که آبروی داماد را برد توسط پلیس فتا

عروس خائن با استفاده از رمز کارت پدرشوهر حساب وی را خالی کرد و توسط پلیس فتای استان فارس شناسایی و دستگیر شد.
بازداشت عروس خائن که آبروی داماد را برد توسط پلیس فتا

به گزارش سیتنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، رئیس پلیس فتا استان از شناسایی عروس خانواده که حساب پدر شوهر را خالی کرده بود خبر داد و گفت: کارت و رمز خود را در اختیار دیگران قرار ندهید.

سرهنگ "حشمت سلیمانی"، بیان کرد: شهروندی با مراجعه به پلیس فتا استان اظهار داشت که مبالغی به صورت غیرمجاز از حسابش برداشت شده و خواهان پیگیری موضوع شد.

رئیس پلیس فتا فارس افزود: با بررسی حساب شاکی مشخص شد طی دو تراکنش صورت گرفته مبلغ 72 میلیون ریال از حساب وی به صورت غیرمجاز برداشت شده و به حساب یک فروشنده لوازم آرایشی واریز شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تکمیل تحقیقات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته، متهم که عروس شاکی بود مورد شناسایی قرار گرفت و با کسب مجوز قضایی احضار شد و اینگونه اظهار داشت: کارتی که مبلغ مذکور از آن برداشت شده در اختیار همسرم بوده و به علت بدهی‌هایی که به یکی از فروشندگان لوازم آرایشی داشتم بدون اطلاع همسرم و پدر شوهرم اقدام به انتقال 72 میلیون ریال و تسویه بدهی خودم کردم.

سرهنگ "سلیمانی" یادآور شد: متاسفانه شاکی پرونده کارت و رمز آن را در اختیار دیگران قرار داده و همین اعتماد بی جا منجر به برداشت غیرمجاز از حسابش شده بود.

رئیس پلیس فتا فارس ضمن توصیه به شهروندان در خصوص حفظ اطلاعات شخصی و مالی خود، از کاربران خواست: از اعتماد بی جا به افراد بپرهیزند و در صورت مواجهه با هر مشکلی در فضای مجازی از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir اقدام به گزارش کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-06-13 22:09

افزودن دیدگاه جدید