کد مطلب: 

240069

جوانان خلاق و استارت‌آپ‌ها در حوزه‌ی تعاونی‌های دانش‌بنیان و نوبنیان مورد حمایت قرار می‌گیرند

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم افتتاح مرکز نوآوری و توسعه تعاون دانشگاه کردستان در سنندج، گفت: حوزه تعاون نیازمند توجه ویژه است و در این راستا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جوانان خلاق و استارت آپ‌هایی که در زمینه تعاونی های دانش بنیان و نو بنیان فعالیت کنند مورد حمایت قرار می دهد.
جوانان خلاق و استارت‌آپ‌ها در حوزه‌ی تعاونی‌های دانش‌بنیان و نوبنیان مورد حمایت قرار می‌گیرند

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، محمد کبیری با بیان این که شرایط امروز اقتصاد کشور می طلبد توجه ویژه ای به فعالیت های اقتصادی مبتنی بر تعاون و خرد جمعی اعمال شود، اظهار کرد: در راستای افزایش نوآوری و خلاقیت بخش، تا سقف ۱ میلیارد تومان برای تعاونی هایی که واحد تحقیق و توسعه خود را راه اندازی کنند، ضمانت نامه صادر خواهد شد.

کبیری در ادامه حضور در استان کردستان تعدادی از پروژه های استانی را افتتاح کرد. این پروژه ها شامل افتتاح باشگاه تعاون و کارآفرینی جهاد دانشگاهی کردستان که با هدف انجام برنامه های آموزشی و ترویجی تعاونی‌ها، ساماندهی استارتاپ ها در قالب تشکیل تعاونی، تبادل نظر و بررسی مسائل و مشکلات تعاونی‌های استان راه اندازی شد.

همچنین تعاونی فراگیر ملی پیشکسوتان سنه (بازنشستگان) که در حال حاضر با عضویت 1000 نفر از بازنشستگان و خانواده های آنان فعالیت می کند و با هدف ایجاد چتر حمایتی و توانمندسازی اقشار کم درآمد، تامین شرایط و امکانات و وسایل کار برای جویندگان شغل در جامعه بازنشستگی راه اندازی شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-01-05 10:08

افزودن دیدگاه جدید